5. 9. 2015

Bad Teacher

Český název: Špatná učitelka
Původní název: Bad Teacher
Žánr: Komedie
Země: USA
Délka: 22 minut
Rok: 2014





Stačí se jen podívat na opening a už víte, že Bad Teacher je komedie. Líbí se mi. Má v sobě takový náboj, energii. Říká, že se budeme dobře bavit. Navíc se mi ta znělka opravdu líbí.


Meredith Davis se rozvádí se svým manželem. Kvůli předmanželské smlouvě nedostává nic z jeho majetku. Meredith je tedy úplně bez prostředků a bez práce. Byla zvyklá na luxus a teď nemá nic. Pak objevuje, že se škola hemží hromadou rozvedených bohatých tatínků. Nastupuje tedy do školy jako učitelka s jediným cílem. Najít si bohatého manžela.



Bad Teacher není nic, nad čím byste se museli zamýšlet. Je to naprosto nereálná komedie, která je skvělá na oddych. I když je v ní možná trošku víc, než se zdá.

Tento seriál byl natočen podle stejnojmenného filmu. Film jsem viděla a rozhodně se mi líbil a byly tam skvělí herci. Ale popravdě dávám přednost seriálu. V některých věcech mi film přišel až moc vulgární.

Jako oddechovka je to opravdu dobré. Jen se na to nesmíte dívat jinak než na komedii. Pak byste nad tím jen kroutily hlavou. Byla natočena jen první série, která má třináct dílů a každý z nich má dvacet minut. Ale problémem je, že seriál je… no je ukončený, ale ne tak, jak bych si to já představovala, ne tak jak to bylo ve filmu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)