5. 9. 2015

The Secret Circle

Český název: Tajemství kruhu
Původní název: The secret circle
Žánr: Fantasy
Země: USA
Délka: 43 minut
Rok: 2011 - 2012





Úvodní znělka mi přijde hrozně depresivní a to je to jen obyčejné nanananana. Ale vždycky z toho mám pocit, jako kdyby to byla předzvěst něčí smrti. Mohly zvolit něco veselejšího s nádechem tajemna a ne takto depresivní znělku. Na druhé straně, se mi líbí grafika openningu. Také je to trochu depresivní, ale ptáci jednoduše namají chybu.


Cassie umřela máma a tak se stěhuje za svoji babičkou. Tam se setkává s Dianou, Faye, Melissou, Adamem a Nickem. Ty jí řeknou něco, čemu odmítá věřit. Všichni včetně Cassie jsou totiž čarodějové a čarodějky. Jenže mít kouzelnou moc nemusí být vždy užitečné.


Když jsem seriál viděla poprvé, hltala jsem ho. Jenže když jsem na něj narazila ještě dvakrát v televizi, už mě to moc nezajímalo. The Secret Circle je seriál na který se člověk rád podívá, ale ne padesátkrát jako u jiných seriálů, kterých se nemůže nabažit. Což je asi odpověď na to, proč skončil první sérií. I když je pravda, že kdyby byla druhá série, neodolala bych.

Seriál je natočen podle stejnojmenné série od L. J. Smith. Myslím, že nikoho nepřekvapí, že se seriál a knihy podobají jen vzdáleně. Popravdě si myslím, že seriál je lepší než knihy, i když oboje má něco do sebe.

Seriál to není špatný, ale není to nic, k čemu bych se s radostí vracela. Navíc to má takový uzavřený-neuzavřený konec. Ale hrají tam dobří herci jako například Britt Robertson, Phoebe Tonkin, Shelley Henning nebo Chris Zylka. Pokud vás zajímají čarodějové a čarodějnice nebo máte rádi seriály podle knih od Smithové, zkuste. Ale nemějte přehnaná očekávání.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)