25. 8. 2015

Ravenswood

Český název: Ravenswood
Původní název: Ravenswood
Žánr: Fantasy / Horor
Země: USA
Délka: 42 minut
Rok: 2013 - 2014




Musím připustit, že se znělka k seriálu rozhodně hodí. Podtrhuje magičnost a tajemnost seriálu a možná má i takový menší nádech strašidelnosti. Ale zase nějak extra se mi nelíbí.


Miranda jede do Raveswoodu, aby našla svého jediného žijícího příbuzného. Ale ten se jí snaží z Ravenswoodu vyhnat. Miranda také vidí duchy a to je začátek jejího konce. Přesněji řečeno její smrti. Ale s ní měly umřít i další čtyři lidé - Caleb, Olivia, Luke a Remy. Jenže oni jsou stále naživu a Miranda se jim zjevuje jako duch. Musí zjistit, proč je mrtvá, a proč chce osud zabít i je.



Seriál se mi líbil a je mi opravdu líto, že po první sérii, která měla deset epizod, skončil. Byl opravdu napínavý a celkově to byl dobrý nápad. Ale popravdě se mi nelíbilo, že to byl spin-off k Pretty Little Liars, protože to popravdě jako spin-off moc nevypadalo. A právě to bylo pro tento seriál, aspoň podle mě, záhubou. Kdyby byl brán, jako samostatný seriál, jsem si jistá, že by minimálně ještě jednu sérii vydržel. Takhle od něj však bylo příliš velké očekávání směrem k Pretty Little Liars, které nemohl splnit.

Pokud sledujete Pretty Little Liars a chcete se na Ravenswood podívat, podívejte se. Pokud nesledujete, tak nevím, jestli má cenu se na něj dívat. Jednak kvůli tomu, že je to spin-off PLL a pak také proto, že je to neukončené. A vysvětlení se nám nejspíš dostane někdy během páté série Pretty Little Liars. Aspoň myslím.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)