25. 8. 2015

The Originals

Český název: Původní
Původní název: The Originals
Žánr: Drama/Romantika/Fantasy
Země: USA
Délka: 44 minut
Rok: 2013 - ?




Opening se mi líbí. Tedy je jednoduchý a obyčejný, ale zůstal v duchu openingu The Vampire Diaries a za to jsem ráda, protože jak většina z vás ví je to spin-off seriálu The Vampire Diaries. A bylo by tedy divné, kdyby byl openning úplně jiný.

Rodina původních - Klaus, Elijah a Rebekah Mikealson - se vrací do města, které kdysi bylo jejich domovem. Do New Orleans. Tam Klaus zjišťuje, že bude otcem a nachází starého přítele Marcela. Ale Marcel má veškerou moc nad "jeho" městem a to se Klausovi nezamlouvá. Hodlá tedy získat město zpět.


Ze začátku jsem nebyla ze spin-offu nadšená. Nechtěla jsem, aby původní odjely z Mystic Falls. Ale musím přiznat, že jsem ráda, že tento spin-off existuje. The Vampire Diaries už je dost přeplácané různými věcmi, které absolutně nedávají smysl. A tohle jsou upíři z jiné perspektivy a je to prostě skvělé. Ale nelíbí se mi, že čarodějky z New Orleans jsou úplně jiné než z Mystic Falls. Nebo ne nelíbí, ale nedává mi to smysl a je to hrozně matoucí.

Pokud se vám líbí The Vampire Diaries a jste fanouškem původní rodiny, určitě se na The Originals podívejte. A pokud máte TVD už plné zuby, stejně se na TO podívejte. Jak jsem řekla je to jiné a vzhledem k tomu, jak je TVD přeplácané, i lepší. Možná, že se to u dalších sérií pokazí, ale nemyslím si to. Věřím, že si seriál zvládne uchovat logičnost.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)