22. 8. 2015

10 things I hate about you

Český název: 10 důvodů proč tě nenávidím
Původní název: 10 things I hate about you
Žánr: Komedie
Země: USA
Délka: 20 minut
Rok: 2009





Tento seriál jsem objevila před pár měsíci. Nevím už jak. Možná to byla zmínka na nějakém blogu nebo jsem na něj narazila, když jsem hledala informace o stejnojmenném filmu. Ale jistě to nevím. A vlastně to ani tak moc důležité není, hlavně že jsem ho našla.

Seriál mě zaujal z toho důvodu, že miluji film. Jsem si jistá, že film znáte všichni. Musím se přiznat, že jsem se zdráhala do seriálu pustit, protože jsem myslela, že to bude skoro stejné jako film. A nikdo nechce sledovat dvě stejné věci akorát v různém provedení.

Seriál byl nakonec mnohem lepší než film. Alespoň posle mého mínění. Na film, ale přesto nedám dopustit.

Hlavní postavy zůstaly zachovány. Byla tam Kat (Lidsey Shaw), Bianca (Meaghen Martin), Patrick (Ethan Peck) a Cameron (Nicholas Braun). Ale pak se to vlastně moc neshodovalo. Dokonce to ani nekončilo jako film a třeba Joey měl úplně rozdílné vlastnosti než filmový Joey. A třeba Bianca vůbec nebyla natvrdlá. A vlastně zůstalo jen to, že Kat skončila s Patrickem. A Walterovi neustále přednášky o otěhotnění.

Přiznávám, že i herci se mi líbily mnohem víc. Bianca měla rozhodně lepší účes. Kat také vypadala mnohem lépe, ale názory jsou stejné. Ale Walter mi přišel hrozně povědomý. Připadal mi jako by to byl ten samý herec co hrál ve filmu. A pak jsem procházela různé stránky a zjistila jsem, že je to opravdu ten samý herec - Larry Miller.

Patrick i Cameron jsou skoro stejní. Bianca je chytřejší. A největší změnu pociťujeme u Joeyho. S upřímností říkám, že ten kluk je vážně, ale vážně hloupý. Ale na rozdíl od filmového to aspoň není podrazák.

V seriálu se také objevilo plno úžasných hlášek. A u některých jsem se nemohla přestat smát. Pár vám jich sem napíšu. Neříkám, že to jsou zrovna nejvtipnější z celého seriálu, ale hrozně moc se mi líbí. A ještě chci dodat, že překlad nemusí být přesný. A vzhledem k tomu, že je to vytržené z kontextu to nemusí moc dávat smysl.

Bianca: Kat, potřebuju tvou pomoc.
Kat: Konečně. Přiznat si, že máš problém, je první krok. Další krokem je, že z tebe uděláme zase brunetu.

Walter: Jdete pozdě. Kde jste byly?
Bianca: Měly jsme sex s fotbalovým týmem. Zabralo to víc času, než jsme myslely.

Patrick: Hledáš mě?
Kat: Jo, pokud jsi dámská toaleta.

Kat: Co tady sakra děláš? V jedenáct v noci.
Patrick: Není to jasný? Jsem upír a čekám na povolení ke vstupu.
Kat: Povolení neuděleno
Patrick: Ještěže opravdu nejsem upír.

Kat:Neskákej
Patrick: Nemusím. Jsi tady.
Kat: Tak fajn, skákej.
Patrick: Jsme ve třetím patře. Jen bych si zlomil nohu.
Kat: I tak by to za to stálo.

Tak tohle byla ukázka několika hlášek. Je jich tam ale ještě mnohem víc, ale přepisovat se mi to
nechce a myslím, že tohle vám pro vytvoření představy stačí.

Závěrem bych chtěla říct, že je mi líto, že je jen jedna série. Nevím, proč to ukončily. Asi proto, že byla malá sledovanost. Ale je mi jasné, že další série se už nedočkám. Konec byl takový napůl ukončení. Mezi Kat a Patrickem to bylo vyjasněné, ale opravdu by mě zajímalo, jak by to vypadalo dál. Ale co se týká Bianci a jejího přítele, tak to skončilo dost otevřeně. Ale teď s tím nikdo asi nic neudělá. Každopádně si myslím, že seriál stojí za zhlédnutí. Zvlášť pokud se vám líbil film.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)