12. 8. 2016

Květovaný penál

Doma se mi povaluje plno penálů a všemožných papírenských věcí různých tvarů a vzorů. Mám pro tyhle věci jednoduše slabost. Sice jich většinu nepoužívám, ale stejně nikdy neodolám a nějakou si přídím. A neodolala jsem ani, když stránka Poštovné zdarma nabízela na recenzi jeden roztomilý penál.

Tento penál je na stránce dostupní v modré, růžové, hnědé a béžově barvě. Dlouho jsem se rozhodovala, která barva bude nejlepší, ale nakonec jsem zvolila svojí oblíbenou modrou. Penál je tedy světle modrý se vzorem stromů s růžovými květy a uprostřed má cedulku lifestyle.

Na vrchu je látka hrubší, což je rozhodně dobře vzhledem k tomu, že penály často leží mezi spoustou knih a tenká látka by se mohla snadno odřít nebo protrhnout. Díky tomu patrně vzor nepůsobí tak hezky a jemně jako na fotografii, ale i tak je vážně pěkný.

Cedulka lifestyle – What sunshine to is flowers, Smiles to are humanity by mi vzhledem vůbec nevadí, naopak penál doplňuje. Problémem však je její přidělání. Předpokládám, že měla být ve středu penálu, což se povedlo, ale není rovně, nýbrž nakřivo. Stehy, kterými je přišitá, také nejsou vůbec rovné. Různé se kloní do stran a na konci nitky čouhají. Je to sice drobnost, ale bohužel doslova bije do očí.

Zip je laděn do hnědé barvy a vypadá celkem bytelně, takže se v nejbližší době snad nezníčí. Na kobylce je přišit kousek kůže, což je rozhodně lepší volba než kov. Bohužel je zase na houby přišitá. Přeložení si může o přesnosti nechat jen zdát a je k sobě sešitá třemi stehy, které jsou na první pohled vidět, jelikož z nich bohužel zase trčí nitky.

Paradoxem je, že úplně nejvíc se mi líbí vnitřek z penálu. Ten je tvořen z hebké látky, která je opravdu příjemná na dotek. Látka je růžová se vzorem bílých puntíků. Přesto, že růžová opravdu není moje oblíbená barva, tahle kombinace vypadá opravdu moc pěkně, jemně. Je opravdu skvělé, že si dal výrobce penálu práci i s vnitřkem, ale měl své úsilí spíše věnovat cedulce lifestyle.

Až na těch pár detailů mi penál přijde opravdu dobře sešitý. Nikde nekoukají nitě, ani se nepáře, takže sešit dohromady je opravdu kvalitně. Jen ozdoby trošku pokulhávají. Řekla bych, že mi nějakou dobu určitě vydrží.

Přesto, že mám penálů opravdu hodně, tento mi vyhovuje svojí velikostí. Do batohu vždy nosím penál, ve kterém mám plno náhradních propisek a tužek, ale tenhle je tak akorát do kabelky. Není tak malý, že by se do něj vešly jen dvě tužky, ale zároveň není ani moc velký. Je to taková zlatá střední cesta. Takže tento rozhodně používat budu. Pravděpodobně do něj dám začátkem školního roku základní psací potřeby a nechám ho natrvalo v kabelce, jelikož si do ní věčně zapomínám dávat věci na psaní.


 Za poskytnutí produktu k recenzi děkuji stránce postovnezdarma.cz





4 komentáře:

  1. Vyzerá naozaj veľmi pekne :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je pěkný, ale mě tam cedulka Lifestyle ruší :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani mi nevadí ta cedulka jako to, jak příšerně je přišitá...

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)