14. 10. 2023

Propustka do zákulisí

Vysokoškolská profesorka Myrna se na konferenci náhodou potká se svou oblíbenou kapelou The Sinners. Všichni členové mají o Myrnu zájem, ale ona má oči jen pro skladatele a kytaristu Briana Sinclaira. To vyústí ve spoustu postelových hrátek, které jsou pro Braina inspirací. Ale bude ochotný se své múzy vzdát, nebo ji přemluví, aby jim dala šanci?

Styl psaní je čtivý, takže jsem neměla problém se do příběhu hned od začátku začíst. Autorka píše svižně, a ačkoli popisy nechybí, zbytečně jimi nezdržuje děj.

Hrátky v zákulisí je klasický romantický příběh, kdy je v zásadě jasné, odkud kam to povede. V těchto příbězích jsou ale vždy nejzajímavější detaily, které je odlišují od ostatních. V případě této knihy se mi moc líbilo, že hlavní postava byla profesorka psychologie zabývající se sexualitou. Je však škoda, že tohle téma nedostalo mnohem větší prostor, protože by se ke knize skvěle hodilo a mohla by být díky tmu opravdu úžasná. Stejně tak mě mrzí, že víc prostoru nedostala zápletka, která se týkala Myrniny minulosti. V podstatě se v příběhu jen mihla a přitom by se s ní dalo opravdu skvěle pracovat.

Byla jsem varována, že v knize bude spousta milostných scén a byla jsem na ně dost zvědavá. Bohužel jsem nakonec zklamaná. Scén tam je opravdu hodně, bez nich by byla kniha o polovinu kratší. Jenže jsou nudné. S výjimkou tří, které byly opravdu zajímavé, jsou si všechny až moc podobné. Bylo to, jako kdybych četla pořád to samé dokola a brzy mě to začalo nudit. Čekala jsem zkrátka něco mnohem zajímavějšího a vzhledem k názvu knihy možná i zvrhlejšího.

Postavy jsou skvěle popsané a člověk si o nich hned udělá obrázek. Nejen o Myrně a Brianovi, ale i o ostatních. Ačkoli ostatní členové kapely zůstávají docela tajemní, z náznaků lze vydedukovat, jací skutečně jsou a něco málo z jejich minulosti.

Hrátky v zákulisí je pěkná a čtivá kniha, ale bohužel na ní není oproti jiným romantickým příběhům nic výjimečného. Čekala jsem, že originálnost bude spočívat v milostných scénách a během čtení jsem myslela, že i v povolání hlavní hrdinky, ale nebylo to tak. Je to tedy příjemná oddechová kniha, ale nic co mi uvázne v paměti.

Za propustku do zákulisí děkuji e-shopu Megaknihy a nakladatelství Ocelot.
Knihu Hrátky v zákulisí si můžete zakoupit ZDE.
Na stránkách nakladatelství Ocelot si můžete prohlédnout další vydané knihy či tituly, které se teprve připravují.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)