27. 4. 2023

Boj o trůn

Dvojčata Rose a Wren byla po narození oddělena. Princezna Rose vyrůstala na zámku s vědomím, že se jednoho dne stane královnou. Wren vychovávaly čarodějnice, které ji připravovaly na to, že si jednoho dne vymění místo se svou sestrou. Obě jsou odhodlané jít za svým cílem, což se ale trochu zkomplikuje, když se Rose probudí uprostřed pouště ve společnosti pohledného únosce a Wren pro změnu rozptyluje šarmantní strážce. Najednou začíná jít i o něco jiného než o královskou korunu.

Autorky mají krásný styl psaní, který hladce plyne. Bez problému popsaly místa a scény tak, že si člověk ani neuvědomuje, že něco popisuje a navíc ještě ke všemu vykouzlily nádhernou atmosféru, kterou je protkaná celá kniha.

Moc se mi líbí svět, ve kterém se kniha odehrává. Je takový pohádkový, ale zároveň v sobě má i kapku reality. Střetává se tu tak jednoduchost s poněkud složitějšími tématy a sama jsem překvapená, jak skvěle tahle kombinace funguje. Navíc je celý příběh plný napětí a akce a nechybí ani humor, hlavně v rámci interakcí mezi dvojčaty a jejich protějšky.

Z milostných zápletek jsem jednoduše nadšená. Jsou neskutečné roztomilé a mezi sestrami a jejich nápadníky to neskutečně jiskří. Navíc jejich rozhovory a celkově společné scény jsou prostě úžasné. Kniha se mi sice líbí celá, ale ta romantická část je za mě prostě nejlepší.

Postavy se také moc povedly. I když hlavní hrdinky byly dvojčata, nebyl problém je od sebe rozeznat, čemuž možná pomohlo i to, že se jejich příběhy střídaly po kapitolách a každou sestru psala jiná autorka. Ale i ostatní postavy byly moc povedené, neměla jsem potíž se v nich zorientovat ani pochopit, proč jednají tak, jak jednají.

Korunní princezny je vtipná a milá fantasy se silnými milostnými zápletkami, kterou jsem si absolutně zamilovala! Za mě je tohle přesně ten typ příběhu, které tak moc ráda čtu, spíš milostný příběh s fantasy prostředím než fantasy příběh s milostnou zápletkou. Za sebe určitě moc doporučuji a už se nemůžu dočkat druhého dílu!

Za poskytnutí knihy k recenzi děkuji projektu Humbook.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)