23. 12. 2016

The Grinch Book TAG

Zítra je Štědrý den a tak jsem se rozhodla dát na blog jeden TAG, který jsem si celý rok schovávala. Našla jsem ho ZDE.




1. Polovina světélek na vánočním stromečku je vyhořelá: Jmenuj knihu/sérii/postavu, která začala dobře, ale pak to s ní šlo z kopce.

Tygří sága. První dvě knihy byly absolutně dokonalé, jenže pak se to pokazilo. Třetí a čtvrtý díl nebyl špatný, ale byly úplně jiné. Nehodily se k prvním dvou a celou sérii zkazily.




2. Otravná prateta Sally, která tě nenechá o samotě: Jmenuj knihu, která se ti nelíbila, ale kterou očividně všichni ostatní milují, takže nikdy nezmizí.

Třeba Příliš mnoho Kateřin od Johna Greena. O většině jeho knih se hodně diskutuje, ale na tuhle konkrétní jsem zatím viděla jen samé kladné názory. Ovšem já prostě musím být výjimka. Mě se nelíbila. Přišla mi moc složitá a zmatená.


3. Tvůj domácí mazlíček neustále převrhává vánoční dekorace: Jmenuj postavu, která neustále něco kazila ostatním (nesmí to být záporák!)

Tohle je opravdu těžká otázka a absolutně nikdo mě nenapadá, ať namáhám mozek sebevíc. Vím, že bych to neměla dělat, ale na tuhle otázku jednoduše nemám odpověď :(


4. Slyšíš své rodiče dávat dárky pod stromeček a zjišťuješ, že Ježíšek není skutečný: Jmenuj knihu, která ti byla naspoilerována.

Teď mě napadá akorát jedna kniha a to Dívka ve vlaků. To mám tedy naspoilerovanou od začátku do konec, ale popravdě mi to je úplně jedno, jelikož ji číst nehodlám. Minimálně ne v dohledné době.


5. Venku mrzne: Jmenuj postavu, se kterou jsi se zkrátka nemohl ztotožnit.

Vzhledem k tomu, že mám většinu hrdinek chuť praštit pánví přes hlavu, tak se nedokážu ztotožnit s většinou. I když je pravda, že u každé najdu nějakou vlastnost, která mi není cizí… ale i tak ji v duchu fackuji. Na tohle tedy jednoznačnou odpověď asi nemám.


6. V rádiu neustále hrají "All I Want For Christmas is You" od Mariah Carey a díky tomu máš anti-romantické pocity: Jmenuj pár, který jsi nemohl vydržet.

Takových párů moc není, ale vzhledem k tomu, že jsem zrovna dneska psala recenzi na Druhou stříbrnou knihu snů od Kristen Gier jsem si vzpomněla na Greysona a Emily. Dobře, nemohla jsem vydržet spíš Emily, ale vzhledem k tomu, že byly pořád spolu se to snad počítá. Navíc má Grayson na víc... i když ta otázka byla asi myšlena jinak, ale co.


7. Vlastníš kousavý svetr z domácí vlny, který jsi před lety dostal k Vánocům, ale nedokážeš se ho zbavit: Jmenuj knihy, které jsou už nějakou dobu v tvé knihovničce, ty nejsi motivován k jejich přečtení, ale stejně nemáš to srdce se jich zbavit.

Nepřečtených knih mám v knihovničce hodně, ale není to tak, že bych k jejich přečtení neměla motivaci, jen nestíhám. Ale najde se mezi nimi i taková, kterou si přečíst nechci. Například Muří deníky, které jsem dostala k Vánocům. Právě to je důvod, proč jsem se jich ještě nezbavila.


8. Babička přejela soba: Jmenuj postavu, ohledně jejíž smrti jsi pořád naštvaný (pozor na případné spoilery!)

Jmenuju rovnou dvě a obě budou z Harryho Pottera. Většinou smrt postav nějak dokážu skousnout, i když to chvilku trvá. Ale smrt Siriuse a Freda v mém srdci zanechala ohromnou díru, která se nikdy nezacelí.
9. Obchoďáky jsou přeplněné lidmi, kteří nakupují na Vánoce: Jmenuj sérii, která má už příliš knih / pokračuje už moc dlouho.

Takových sérií mě napadá. Třeba Upíří deníky, které mají sedmnáct dílů. Nebo škola noci, která jich má dvanáct plus novely. A do třetice Roztomilé lhářky, které… vlastně ani nevím, kolik mají dílů. Nemám moc přehled.


10. Grinch: Jmenuj hlavní postavu, kterou nesnášíš (opět ne záporák!)

Jen jednu? No tak, je jich tolik! Ale dobře, když to musí být. Tak třeba Bella Swan z Twilight. To je jasný příklad hrdinky z doby romantismu. Naivní, pitomá, zamilovaná do ideálu, bez kterého nedokáže žít. Vždyť to víte sami.

3 komentáře:

  1. Tedy, nemám vlastně co říct, protože jsem žádnou z jmenovaných knih nečetla :D

    OdpovědětVymazat
  2. Výborný tag :D Tigriu sériu si vystihla dobre, už jednotka mi občas liezla na nervy, kvôli hlavnej postave, ale nedávno som dočítala dvojku, trojku, štvorku a išlo to s príbehom dolu kopcom. A Fred a Sirius to úplne súhlasím! Ak Severus ma veľmi mrzel...

    OdpovědětVymazat
  3. To je parádní tag. =D Na Školu noci jsem si vzpomněla hned u první otázky. =D. Ke třetí otázce mě trochu napadá Rose z VA. Ne že by přímo něco někomu kazila ve špatném smyslu spíš v tom dobrém. =)
    U osmé otázce se ti nedivím, také nechápu jejich smrt ale já bych tam zařadila od Michaely Burdové z knih Křišťálu moci Sorgena (myslím že se tak jmenoval) jeho smrt mi tam vadila. =)
    A Bellu jsem poznala hned na obálce. =D Nedivím se že si ji zmínila.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)