12. 9. 2016

Seriálová a filmová hodinka


Zhruba před půl rokem jsem přestala psát recenze na filmy a seriály. Řekla jsem, že toho mám moc, ale že se k nim určitě zase někdy vrátím. Hodně jsem o tom přemýšlela a nakonec jsem to přehodnotila.

Nemám čas a upřímně ani náladu na psaní recenzí na filmy a seriály, ale zároveň se s vámi chci podělit o svůj názor. Proto jsem se právě rozhodla, že založím dva nové projekty nebo spíše rubriky. Filmovou hodinku a pak také Seriálovou hodinku. V podstatě by se to dalo nazvat minirecenzemi, ale přiznejme si, že tohle zní mnohem lépe.

V každém článku bude oficiální popis filmu nebo seriálu a pod tím můj názor. Někdy bude kratší, někdy delší, ale rozhodně to nebude tak dlouhé, aby to stačilo na článek. Proto bude v každém článku filmů nebo seriálů několik. A jelikož seriály mají většinou několik sérií, je možné, že se jedním seriálem nebudu zabývat jen v jednom článku.

Samozřejmě nesmím zapomenout ani na covery, které vidíte nahoře, dnes ještě v malém rozlišení. Jejich autorkou je Kate a já jsem opravdu ráda, že mi je udělala, jelikož efekt olejové malby vypadá opravdu dobře.

Nebudu to protahovat a tento článek ukončím. Zatím sbírám materiál na první články do těchto rubrik, ale určitě se tu objeví brzy. Minimálně Seriálová hodinka, jelikož seriálů sleduji opravdu hodně, v poslední době mnohem víc než filmů.

7 komentářů:

  1. Ani se nedivím. Seriály na rozdíl od filmů umí ještě docela překvapit :-D Alespoň mě...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je taky to, co mi recenze dost ztěžovalo :D Horší je to, že většinou překvapí ve špatném slova smyslu...

      Vymazat
  2. Dobré řešení a nápad, ráda si přečtu i krátký názor v podobě minirecenze.

    OdpovědětVymazat
  3. Som zvedavá, určite si prečítam a verím, že narazím aj na zaujímavé seriály :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokusím se časem hodit na blog všechny, co jsem kdy viděla, tak snad si mezi nimi opravdu najdeš něco, co tě zaujme :)

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)