5. 9. 2015

Witches of East End

Český název: Čarodějky z East Endu
Původní název: Witches of East End
Žánr: Fantasy / Mystery / Thriller
Země: USA
Délka: 43 minut
Rok: 2013 - 2014





Myslím, že nelze mluvit o nějakém openingu. Prostě se objeví nápis Witches of East End a už začíná seriál. Podle mě je to docela škoda. Dobrý úvod by se hodil.

Freya a Ingrid žijí se svou matkou Joannou pohodový život. Ale v Nort Haptonu se začínají dít divné věci, což cítí Wendy, Joannina sestra, která za nimi přijede. Nakonec musí tedy Joanna říct Freye a Ingrid pravdu. Pravdu o tom, že jsou čarodějky. Holky se s tím musí rychle srovnat a naučit se ovládat moc, kterou do teď nepoužily. Freya se také zasnoubí s Dashem jehož bratr Killian kvůli tomu přijede do města a okamžitě Freyu okouzlí.


Seriál má knižní předlohu stejného názvu, jejíž autorkou je Melissa de la cruz. Knihu jsem četla po zkouknutí první série. Seriál se knížce hodně podobá, ale i tak je jiný. A popravdě musím říct, že se mi seriál líbil více než kniha. Aspoň co se týká první série. Kniha měla jasný závěr, a proto se mi líbila, jenže seriál to rozpitvává dál a dál a v konečném důsledku bych řekla, že to je asi na stejné úrovni.

Witches of East End není seriál, který by mě chytnul a nepustil. Občas jsem na něj vůbec neměla náladu, protože se mi prostě nelíbí vývoj událostí a chvilku trvalo, než jsem tomu přišla na chuť. Téma je zajímavé a je to celkem nepředvídatelné. Jenže i tak bych řekla, že je to seriál neurazí, nenadchne. Ze všeho nejvíc mi, ale vadí, jak byl seriál ukončen. Druhá série měla naběhnuto na perfektní konec, jenže se tam v posledních minutách zase objevil prostor pro další série, která už se ale bohužel natáčet nebude.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)