11. 9. 2015

Vícevrstvý vintage náramek z umělé kůže s přívěsky

Když mi přišel balíček, chvíli jsem vůbec netušila co v něm je. Hlavně proto, že přišel přímo s Číny, o čemž svědčily i čínské znaky na balíčku. Pak mi tedy došlo, že v balíčku, který tedy nevypadal nijak profesionálně zabalen, bude náramek od postovnezdarma.cz. Vrhla jsem se tedy na rozbalování a doslova ho roztrhala na kousky, jelikož byl doopravdy nedobytný.

Musím přiznat, že když jsem náramek vysvobodila, připadalo mi, že je moc malý. No, malý asi není správné slovo. Spíše jsem čekala, že bude mohutnější, ani netuším proč. Ale po delším sledování mi už přišel tak akorát.


Náramek je vyráběn v pěti barvách a já jsem si vybrala světle hnědou. Sice se mi líbily i ostatní, ale přišlo mi, že hnědou barvu nejsnáze zkombinuji s oblečením a také že ano. Je složen z provázků a dvou hnědých propletených řemínků z umělé kůže. Dále jsou na něm přívěsky. Největším je trojúhelník, ve kterém je kruh a přímka. Nevím, jestli to tak bylo myšleno, ale mně to připomíná symbol z Harryho Pottera, i když to není úplně přesné. A když už jsem u Harryho Pottera, hned vedle jsou přívěsky dvou křídel spojené korálkem, což mi připomíná zlatonku. Právě ten korálek mi vadí. Na ilustrativních fotkách byl ke světle hnědému náramku buď zlatý, nebo bílý, ale na tom, který mi přišel je divně žlutý a ještě ke všemu na jedné straně promáčklý. A na druhé straně jsou dvě malinké roztomilé sovičky naproti sobě. Celkově to až na ten korálek působí doopravdy krásně.

Když jsem si chtěla náramek zapnout, vyvléklo se mi zapínání s kolečka, který měl moc roztažené konce, takže jsem si je musela ze všeho nejdřív přitáhnout kleštěmi k sobě a pak jsem si ho teprve mohla zapnout. Při bližším zkoumání jsem zjistila, že i sovy mají kroužek mezi sebou dost roztažený. Ne tak moc, aby se od sebe oddělily, ale pořád by to chtělo, aby mezi konci byla menší mezera.

Potom, co jsem si opravila zapínání, už je náramek opravdu skvělý. Dobře se nosí a žádnou svojí částí mě neškrábe do ruky, což už se mi u pár náramků stalo. Navíc se dá velikost náramku nastavit, takže nemusím mít strach, že mi z ruky sklouzne. A jak už jsem zmínila, dá se i dobře kombinovat s všemožným oblečením. Určitě ho budu nosit často a ráda.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)