4. 9. 2015

Hex

Český název: Hex
Původní název: Hex
Žánr: Fantasy
Země: USA
Délka: 45 minut
Rok: 2004 - 2005







Opening je naprosto příšerný. Možná jsem to už někdy řekla u nějakého jiného openingu, ale na tenhle žádný nemá. Je to hrůza. Jak hudba, tak grafické zpracování.


Máme zde čarodějku Cassie, její spolubydlící Telmu, z které se později stane duch, nefila Azazela a jednoho normálního, ale naprosto božsky vypadajícího Troye. No a děj? Azazel potřebuje mít dítě s Cassie a z nějakého divného důvodu proto musí zabít Telmu ze které se pak stane duch.

První série má šest dílů a druhá dvanáct. A popravdě nechápu, jak je možné, že Hex obnovily pro druhou sérii, protože je to naprostá blbost. Asi se teď ptáte, proč jsem se na tedy nepřestala koukat hned po prvním dílu. Jak už jsem se zmínila, byla v tomhle seriálu postava jménem Troy, kterého hrál Joseph Morgan. Měl sice hrozný účes, ale pořád to byl Joseph Morgan. A to je jediný důvod, proč jsem ho sledovala. Jenže Joseph byl pouze v první sérii. V druhé jsem si zase oblíbila jinou postavu, která byla skvělá.

Ale zpátky k tématu. Co že mi na tom seriálu tak vadilo? Nelogičnost. Odkdy se duch může dotknout věcí, ale ne lidí? Odkdy chodí na záchod a kupuje si v automatu jídlo? A kde na to vůbec bere peníze? Odkdy si může změnit účes a oblečení? Proč někoho neposednout rovnou a dělat to pomocí třetí osoby? Proč se jeden posednutý člověk chová úplně normálně a druhý jako naprostý cvok? Takhle bych mohla pokračovat do nekonečna. Radím vám, abyste se od toho seriálu držely dál. Jak říkám jediná věc, díky který jsem se na něj dívala, byl Joseph a v druhé sérii Jamie Davis, kterého jsem před tímto seriálem neznala, ale je skvělý.

Pro mě je ten seriál volovina. Já ve všem musím najít nějakou logiku. A tohle je naprosto nelogické. Na druhou stranu pro někoho, kdo se na seriály dívá bez toho, aby o nich přemýšlel… i když všichni asi přemýšlíme o seriálu, když se na něj díváme. Jediný plusový bod, který seriál ode mě získává je obsazený některých herců, ale těch minusových je stokrát tolik. Ani Joseph nedokázal seriál dostat ze dna. I když možná, že díky němu se přehoupl do druhé série.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)