23. 8. 2015

Temné vize - Vášeň

Název: Temné vize - Vášeň
Původní název: The Passion
Spisovatel: L. J. Smith
Žánr: Fantasy
Počet stran: 256
Nakladatelství: Fragment




Obálka je stejná jako v předchozích dílech, jen jinak zbarvená. Ale je nejhezčí ze všech. Navíc barvou vášně je dle mého názoru červená, a tak to k sobě skvěle ladí.

Očekávala jsem naprosto skvělý závěr této série a tak trochu se bála, že budu zklamaná a skončí to úplně jinak, než chci.

Kniha se mi četla vážně skvěle. Možná o procento lépe než předchozí. Konečně se tu pořádně rozjela akce. Kromě napětí a akce, která mi v předchozích dílech opravdu scházela, se tu konečně jasněji začal rýsovat milostný trojúhelník mezi Robem, Kait a Gabrielem, na což jsem také celou dobu čekala. A vlastně se ten trojúhelník "hned" vyřešil.

Kaitlyn, Rob, Anna, Lewis a Gabriel v minulém díle získali úlomek čistého krystalu. Teď jdou ale proti sobě. Gabriel se přidal k panu Zetsovi a je skoro nemožné se dostat k Zetsovu ohavnému krystalu a zničit ho. Ale Kait přijde s plánem. S plánem, který jim dá možnost bojovat a zjistit, co je Gabriel skutečně zač.

Kaitlyn je mnohem odvážnější než v předchozích dílech. Snaží se všechny zachránit pomocí lsti. Ale také se ocitá v citovém zmatku.

Rob je jako vždycky ochránce. Snaží se všechny udržet v bezpečí. Ale začíná cítit něco, co nechápe.

Anna a Lewis jsou pořád stejní. Na nich se nikdy nic nezmění. Oba dva jsou milí a oba dva zamilovaní, ale ne do sebe.

Gabrielovi pocity lze rozluštit až úplně na konci. Do té doby nevíme na jaké straně vlastně je a vypadá to, jako by
vnitřně mezi sebou bojovali jeho dvě poloviny. Ale on nemá zmatek v tom, ke které straně se přidat. On je součástí jen jedné strany už od začátku.

Pane Zates je pořád stejný psycho magor posedlý mocí. A hodlá udělat cokoliv, aby dosáhl všeho, co chce.

Joyce už není ta samá Joyce jako v prvním díle. Je vystresovaná a celkově není tak jistá. Jako by to byla úplně jiná osoba.

Lydie se vrátila ke svému otci, ale z jejího chování lze jasně vycítit, že s jeho záměry pořád nesouhlasí.

Pokud vás čirou náhodou nenadchly předchozí dva díly, tak vášeň to určitě napraví. Je rozhodně nejlepší z této série. Nejvíc akce, nejvíc změn, nejvýznamnější události….

Skončilo to naprosto skvěle! Tedy alespoň pro mě, milovnici happy endů. Možná to byl až trochu moc velký happy end, protože ve skutečnosti by to tak asi nikdy nedopadlo. Ale mně se to prostě líbilo, skončilo to tak, jak jsem si přála. Bylo to tedy dost předvídatelné, ale nějak mi to ani moc nevadilo.

Celá série byla skvělá a možná by mě zajímalo ještě pár věcí, které nebyly dořešeny. Ale upřímně doufám, že L. J. Smith už k této trilogii nic nepřipíše. Nerada bych, aby to dopadlo jako s upířími deníky. Některé věci mají asi zůstat skryté.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fragment.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)