26. 8. 2015

Teen Wolf

Český název: Vlčí mládě
Původní název: Teen Wolf
Žánr: Fantasy
Země: USA
Délka: 41 minut
Rok: 2011 - ?




Každou sérii Teen Wolf provází jiný opening. Momentálně jsou čtyři. Mně se líbí všechny. K seriálu se perfektně hodí, jsou tajemné, fantasy…podívejte se sami. Opening k první sérii jsem bohužel nenašla.





Sedmnáctiletý Scott trpící astmatem je jedné noci pokousán vlkem. Ale rána se rychle zahojí, astma zmizí a kromě toho je rychlejší, má lepší sluch… Zkrátka se z něj stává vlkodlak a pomocí přátel se s tím bude muset nějak vyrovnat. A nejen se zvlkodlačením, ale se všemi ostatními problémy, které to přinese.



TeenWolf je seriál, který jsem si opravdu oblíbila. Je plný záhad, tajemství, ale i normálních problémů. Není to tak dlouho, co skončila druhá polovina třetí série a i když byla úžasná a zdaleka se to ještě nemotalo do různých blbostí, tak si i přesto myslím, že seriál měl skončit v první polovině třetí série. Ale neskončil a pokračování bylo vážně úžasné, ale už to bylo jiné, než předešlé díly. To, co jsem zatím viděla ze čtvrté série je úžasné a moc se těším na další díly. A seriál si uchovává logičnost, není to tak zamotané jako některé jiné seriály, které se dostaly ke čtvrté sérii i dál. Jsem zvědavá, jestli se to nezkazí. Ale myslím, že ne. Je to seriál, který je momentálně mým nejoblíbenějším a přiznám se bez mučení, že ho mám radši než upíry nebo lhářky.

Jestli jste dočetli až sem, znamená to, že vás můj názor zajímá. A tak vám radí, pokud jste to ještě neudělali, podívejte se Teen Wolf. Je to opravdu dokonalý seriál, který mě pořád překvapuje a asi s tím nikdy nepřestane. A teď si uvědomuji, že jsem zapomněla na jednu věc. Teen Wolf má naprosto dokonalé hlášky, při kterých se doslova válíte smíchy na židli.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)