26. 8. 2015

Bitten

Český název: Kousnutá
Původní název: Bitten
Žánr: Drama / Fantasy
Země: USA
Délka: 45 minut
Rok: 2014 - ?




Opening se mi nelíbí. Je matoucí, ospalý a nudný. Podle mě by měl být spíše tajemný, napínavý a strašidelný. A možná, že hudba trochu tajemně zní. Jenže jinak mi to přijde, jako kdyby to byl opening nějakého seriálu, který se odehrával v minulém století.


Elena je první žena, která kdy přežila kousnutí vlkodlaka. Opustila svoji smečku a momentálně žije v Torontu, kde má šťastný život. Skvělou práci, skvělého přítele a skvělou kamarádku. Vytvořila si tam domov. Jenže pak se něco stane a Elena se musí vrátit do svého pravého domova ke své smečce. Protože volání alfy se nedá ignorovat.
 

První epizody mě nezaujaly, ale po pár epizodách mě to chytlo. Je pravda, že téma vlkodlaků je už dost ohrané, i když zdaleka ne tak, jako téma upírů, ale když má někdo vlkodlaky rád, tak je to dobrý seriál. A svým způsobem originální. Máme tu vlkodlaky podané zase z jiného úhlu a popravdě dost zajímavě. Navíc to výjimečně není žádný seriál, kde by v hlavních rolích vystupovali teenageři.

Hlavní hrdinka se jmenuje Elena a alfa smečky se jmenuje Jeremy. Nemám nic proti těm jménům, ale už jsou dost ohraná. Dobře, Jeremyho bych nechala, to se k té postavě perfektně hodí. Ale pojmenovat hlavní hrdinku Elena? Mám vážný pocit, že se tu snaží někdo přilákat fanoušky díky jménům z The Vampire Diaries. To anebo jsem paranoidní.

Další věc, která mě štvala, byla, že nebyla jediná epizoda, kde by Elena neřekla: "Jedu domů." A pak nezměnila názor. Vážně jsem jí měla chuť zakroutit krkem.

A abych nezapomněla, seriál byl natočen podle stejnojmenné knihy od Kelley Amstrong. Ale bohužel tato kniha v česku nevyšla. Od této autorky tu vyšla jiná kniha z jiné série, na jejíž název si momentálně opravdu nevzpomenu. Každopádně doufám, že tu kniha Bitten vyjde a čím dříve tím lépe, ráda bych si předlohu přečetla.

Celkově se mi seriál líbil a budu ráda, když bude druhá série, která by asi měla být na konci května v roce 2015, takže za docela dlouhou dobu.Jak jsem řekla, je to úplně nový pohled na vlkodlaky, úplně nová pravidla ve smečce. Až na hlavní hrdinku, u které si nejsem tak úplně jistá, mi všichni kladné postavy přišli sympatické. Určitě to stojí za zhlédnutí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)