25. 8. 2015

15 day reading challenge

Dneska je první červenec a já jsem se rozhodla, že se zapojím do vázvy, kterou pořádá Roxanne.
Jde o to, že máte patnáct dní a každý den musíte přečíst určitý počet stran. Popravdě jsem na sebe docela dost zvědavá. Pod obrázek budu zapisovat kolik stran a z jaké knihy jsem ten den přečetla. A jestli jsem vůbec splnila výzvu na daný den.


Day 1 - 10 stran SPLNĚNO
Přečetla jsem 60 stran z knihy Vzkaz v láhvi od Nicholase Sparkse.

Day 2 - 20 stran SPLNĚNO
Nechápu, kde jsem na to vzala čas, ale nějaký jsem našla. Pokračovala jsem ve čtení Vzkazu v láhvi a přečetla jsem 28 stran.

Day 3 - 30 stran SPLNĚNO
Pokračovala jsem ve čtení Vzkazu v láhvi (nějak se do toho nemůžu pořádně začíst) a přečetla jsem 36 stran. Takže nic moc.

Day 4 - 40 stran SPLNĚNO
Dneska jsem dočetla vzkaz v láhvi (už bylo na čase) a tím pádem jsem přečetla 171 stran.

Day 5 - 50 stran SPLNĚNO
Přečetla jsem Upíří deníky - Před půlnocí. Od L. J. Smith. A knížka měla 256 stran.

Day 6 - 60 stran SPLNĚNO
Nebylo mi zrovna dobře a tak jsem přečetla jen 61 stran z knihy Bohové Olympu - Neptunův syn od Ricka Riordana.

Day 7 - 70 stran SPLNĚNO
Pokračovala jsem v Neptunovu synovy a přečetla jsem 115 stran.

Day 8 - 80 stran SPLNĚNO
Opět jsem pokračovala v Neptunově synovy a přečetla 85 stran.

Day 9 - 90 stran SPLNĚNO
Dočetla jsem Neptunova syna a tím pádem jsem přečetla 211 stran.

Day 10 - 100 stran SPLNĚNO
Po upírech a polobozích jsem před elfy a jednorožci potřebovala nějakou naprosto nefantasy a oddechovou četbu. Přečetla jsem tedy dvě knížky od Meg Cabot. A to Princezniny deníky, které mají 230 stran a Místo pro princeznu, které má 175 stran. Jestli tedy dobře počítám, přečetla jsem za dnešek celkem 405 stran.

Day 11 - 110 stran SPLNĚNO
Začala jsem číst komplet Poselství jednorožců od Michaely Burdové a přečetla jsem 117 stran.

Day 12 - 120 stran SPLNĚNO
Pokračovala jsem v jednorožcích a přečetla jsem 130 stran.

Day 13 - 130 stran SPLNĚNO
Opět jsem četla poselství jednorožců a přečetla jsem 131 stran.

Day 14 - 140 stran SPLNĚNO
Dočetla jsem Poselství jednorožců a to znamená, že jsem přečetla 316 stran. Aneb spánek vůbec není důležitý, hlavně že dočtu knihu.

Day 15 - 150 stran SPLNĚNO
A výzvu jsem dokončila přečtením 170 stran z knihy Jen jeden den od Gayl Forman.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)