25. 12. 2015

Scorpion

Český název: Tým Škorpión
Původní název: Scorpion
Žánr: Drama
Země: USA
Délka: 43 minut
Rok: 2014 - ???





 Openning se mi opravdu hodně líbí. Není zde jen na ozdobu, ale má i účel. Představuje každou důležitou postavu a také to, o co se v seriálu jedná. A i když by někdo mohl říct, že to není nic výjimečného, tak já jsem to už dlouho u žádného seriálu neviděla. A i kdyby, líbilo by se mi to i tak.


Walter  O´Brien má IQ 195, což znamená, že je chytřejší než Einsten, který měl 160. Dokáže tak přijít na spoustu věcí, které by normálnímu člověku nedocvakli nebo aspoň ne hned. A právě proto spolupracuje s policií. Není na to ale sám, má svůj geniální tým Happy, Tobyho, Sylvestra a Paige. Paige je na rozdíl od nich normální a pomáhá jim komunikovat se světem a oni jí zas na oplátku pomáhají pochopit jejího syna. (Ano teď jsem vám v podstatě napsala to, co jste před chvílí mohli vidět v openingu.)


Podle mě je tohle opravdu originální projekt. Seriál o géniovy, který se snaží zžít se zbytkem světa jsem ještě neviděla. Je to něco výjimečného a originálního. Scorpion je prostě seriál na který nenarazíte na každém rohu.

Příběh je inspirovaný skutečnou událostí. Bohužel na internetu jsem o skutečném Walterovi O´Brienovi našla informace jenom na anglické Wikipedii. Jelikož moje angličtina není nejlepší, moc jsem z toho nepochopila.

Seriál jednoduše zbožňuji a nevšimla jsem si na něm žádné chyby. Opravdu jsem ráda, že jsem na něj narazila. Je to něco nového a neokoukaného, co mě šíleně baví. Přesto jsem se ale bála, že nebude seriál prodloužen pro druhou sérii. Naštěstí ale byl a tak mohu sledovat Scorpiona dál.

2 komentáře:

  1. O seriálu už jsem slyšela a přemýšlela jsem jestli se na něj mám začít dívat. Rozhodla jsem se, že ne, ale teď přemýšlím jestli jsem neudělala chybu. Na druhou stranu teď nemám moc času a na seriály vůbec nekoukám. Možná někdy. Pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu :D Já teď seriálům také moc nedám :D Tak někdy :)

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)