21. 8. 2015

Věčný polibek temnot

Název: Věčný polibek temnot
Původní název: Eternal Kiss of Darkness
Spisovatel: Jeaniene Frost
Žánr: Fantasy/Román
Počet stran: 360
Nakladatelství: Baronet
Obálka je velice povedená. Alespoň mně tak připadá. Vypadá tajemně, ale jako kdyby prozrazovala děj celé knihy. Je prostě skvělá a tisíckrát lepší než obálka prvního dílu.

Kniha je pokračováním knihy První rudá kapka. A objevila jsem jí úplně stejně jako první díl. Tedy tak, že jsem na ní narazila v jedné měsíční chvástačce.

Kniha se mi četla trochu hůře než předchozí díl. Nebylo to tím, že by byla nudná. Stejně jako v první i zde byla spousta akce, ale ne hned od začátku. Ale hlavní důvod proč se mi nečetla tak dobře jako předchozí díl, je ten, že jsem se nedokázala zžít s hlavními postavami.

Kira se setká s upírem, který bojuje s ghůly. Chce mu pomoci, ale nakonec upír zachrání ji. Bohužel pro Kiru se mu nepodaří vymazat vzpomínky. Ale i přesto jí propustí zpět do lidského světa. Ale Kira chce upíra Mencheresa znovu vidět a tak po něm začne pátrat. Jenže se dostane do potíží a jediná možnost jak ji zachránit je přeměnit ji v upírku. To ale není to nejhorší. Oba dva musí bojovat proti falešným obviněním.

Byla jsem zklamaná, že se v této knize nesetkávám s Denise a se Spadem. Ale úplně neznámé postavy zde nebyly. S většinou upíru už jsme se totiž mohly setkat v prvním díle. Mencheres mi přišel jako odvážný upír, který se ničeho nebojí ani vlastní smrti. Kira byla drzá a tvrdohlavá a vůbec se mi s touhle postavou nepodařilo se zžít.

Závěr knihy byl dobrý, ale přišlo mi jako by tam něco chybělo. Něco důležitého co by mělo být řečeno, ale nebylo. Co to podle mě mělo být, není jasné ani mě samotné. Ale něco tam chybělo.

Pořád si myslím, že by se kniha mohla líbit starším čtenářům, kteří mají rádi fantasy, romantiku a nejsou stydlivý.

Když to porovnám s prvním dílem, tak se mi tento líbil daleko méně. Jak už jsem říkala, postavy mi přišly nesympatické a celkově děj, byl dost předvídatelný a nebyly tam prostě překvapivé události.

Zase jsem si odnesla příjemně prožité hodiny čtením skvělého příběhu a kromě toho jsem se trochu dozvěděla o bozích a faraonech Egypta, což je téma, které mě nesmírně zajímá.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)