22. 8. 2015

Prázdninová výzva


Nevěřím, že jsem do tohoto projektu šla, jako bych už tak neměla dost knížek na čtení. Ale nevadí, stejně bych ti série četla, teď o prázdninách. Alespoň myslím. Abych to zkrátila, tak vám rovnou řeknu o čem tato výzva je.

Výzvu vymyslela Roxanne. Zde napíšu série, které bych chtěla o prázdninách dočíst nebo v nich alespoň trochu pokročit. Během prázdnin budu tento článek aktualizovat, aby jste věděli, jak si vedu. Vždy když bude zauktualizován, zjistíte to na Facebooku. A teď už dost okecávání, pojdme se vrhnout na to, co si chci přečíst.

Twilight - Tentokrát už tuhle sérii přečtu. Určitě! Dostala jsem je před dvěma lety ale vždycky když si je chci přečíst něco mi do toho vleze. Tentokrát ale ne.

Padesát odstínů temnoty - Když už jsem si přečetla první díl, přečtu si i druhý. Předpokládám, že mi to zabere tak dva dny.

Temné vize - Chybí mi k přečtení poslední díl a už to nechci mít roztahaný, takže to o prázdninách určitě dočtu.

Sukuba - Další série, kterou bych si chtěla přečíst je Sukuba. Tedy pokročit v ní, mám přečtené čtyři díly a vyšel pátý a hrozně ráda bych si ho přečetla. Snad bude v knihovně.

Tygří série - Úžasná série od CooBoo. Mám přečtené dva díli a na konci července vyjde třetí. Ten si rozhodně nenechám ujít. Zbožnuju tu sérii.

To je asi vše. Tedy úplně vše ne, ale víc bych toho asi přečíst nestihla. Tedy sérií, protože mám ještě jednotlivé knížky. Tak mi držte palce, ať to přečtu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)