31. 1. 2024

Záhadné úmrtí

Maggie žije přesně takový život, jaký si přála. Je úspěšnou lékařkou a už roky je vdaná za Willa, kterého z celé srdce miluje. Jednoho dne se však stane tragédie, do nemocnice přivezou postřeleného muže, kterého se nepodaří zachránit. Tím nebyl nikdo jiný než Will a jakoby to už nebyla dost velká rána, policie je přesvědčená o tom, že spáchal sebevraždu. Maggie to ale nedává smysl, a když se začnou dít stále divnější věci, věří tomu čím dál tím míň.
Robert Bryndza má čtivý styl psaní. Už jen díky němu jsem se do knihy okamžitě začetla a příběh rychle ubíhal.

Námět knihy vypadal opravdu zajímavě, ale zpracování mě bohužel zklamalo. Příběh není vyloženě špatný, jsou v něm i napínavé a překvapivé chvíle, ale celkově mi příliš nesedl. Hlavně proto, že je v něm spousta věcí, které mi z různých důvodů nepřijdou reálné.

Především jsem ale příliš nechápala chování a rozhodování hlavní hrdinky. Hlavně jedna změna v jejím názoru, která se během knihy udála, mě dost naštvala a podle mě je dost smutné, že se takovéhle ne až tak jemné náznaky toho, co by žena měla nebo neměla chtít, dostávají už i do thrillerů.

V knize byly různorodé postavy, přičemž si dal autor záležet na tom, aby byly dostatečně popsané, ale zároveň čtenář tak úplně nevěděl, co čekat. Tedy kromě hlavní hrdinky, o které bylo všechno jasné vlastně od začátku.

Robert Bryndza je jedním z mých nejoblíbenějších autorů detektivek, ale jeho psychologický thriller mě nenadchl. Asi příště raději zůstanu u detektivek, protože u nich mám jistotu, že nezklamou.

Za poskytnutí knihy k recenzi děkuji nakladatelství Grada - Cosmopolis.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)