25. 10. 2018

Seriálová hodinka #7



Alexa & Katie


Americký sitcom se zaměřuje na dvě nejlepší kamarádky Alexu a Katie, které dychtivě očekávají začátek školního roku na střední škole. Ale již brzy obě poznají, že zapadnout do školního kolektivu nebude tak snadné, jak si původně představovaly.

Seriál je o dvou kamarádkách, přičemž jedna z nich má rakovinu. Proto jsem čekala, že to bude takový trochu vážnější seriál. Jenže není. Nechci říct, že je špatný. Vlastně se mi docela dost líbí a je místy i humorný. Ale je to takový seriál, který bych spíš čekala na obrazovkách Disney Channelu. Ale na odlehčení a pobavení je určitě skvělý.

Light as a Feather


Skupina náctiletých dívek se musí vypořádat s nadpřirozenou silou, která se nečekaně objevila při hraní nevinných rituálních her. Když postupně začnou jedna po druhé umírat, ostatní dívky musí vymyslet plán, jak by mohly temnou sílu porazit.

Na seriál Light as a Feather jsem narazila vlastně docela náhodou. A popravdě se takhle zpětně divím, že jsem si ho vůbec pustila, protože seriálům, které zní trochu hororově se většinou vyhýbám. Na druhou stranu to podle anotace znělo jako taková temnější verze Pretty Little Liars a asi to mě právě lákalo.

Není to úplný horor, ale rozhodně je tam takový nádech. A já jsem si tenhle seriál opravdu zamilovala. Přijde mi originální, zajímavý a především napínavý. Takže rozhodně doporučuji všemi deseti. Třeba právě na Halloween by to mohla být opravdu skvělá podívaná.

You


Jedná se o zamilovaný příběh 21. století, kde nejdůležitější otázkou je: „Co byste udělali pro lásku?“ Když jednoho dne manažer knihkupectví Joe potkává ambiciózní mladou spisovatelku Guinevere, jeho odpověď na danou je vcelku jasná. Za pomocí internetu a sociálních médií si zjišťuje všechny dostupné informace o Guinevere, aby se k ní mohl nějakým způsobem přiblížit. Ale z obyčejné zamilovanosti se velmi rychle stává obsese a Joe začíná pečlivě odstraňovat jednotlivé překážky (a osoby) z cesty.

You je seriál podle knihy o které jsem popravdě neslyšela, ale jak se tak dívám na seriál, tak mi to je docela líto. Tenhle seriál je totiž skvělý. Je to vlastně takový thriller, možná dokonce psychologický thriller,  a s každým dalším dílem je to zamotanější a zamotanější, ale v tom nejlepším slova smyslu. A opět se jedná o něco nového a originálního. Pokud vás tento žánr zajímá, rozhodně doporučuji.

Anotace pochází z webu Serialzone.

5 komentářů:

  1. ja ted tak nejak koukam jen na Cas carodejnic a tesim se na Cizinku... jinak neni nic, co by me moc zaujalo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Čas čarodějnic také koukám... ten zahrnu asi do příští hodinky. A na Cizinku se těším neskutečně! :)

      Vymazat
  2. Ani jeden neznám, ale každopádně You vypadá lákavě, i když na thrillery moc nejsem.

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě se chystám na seriál You, protože kniha byla ohromující :) Moc zajímavá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ani jeden seriál neznám a popravdě nějak nezaujal. Sice mám takovéto typy ráda ale poslední dobou na seriály nijak zvlášť nekoukám.. =)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)