3. 4. 2017

Filmová hodinka #4

The Intern (Stážista)


Robert De Niro hraje ve filmu Bena Whittakera, 70letého vdovce, který si uvědomil, že odchod do důchodu není až tak skvělý, jak se říká. Využije příležitosti vrátit se znovu do hry a stane se vedoucím stážistou módního webu, který založila a provozuje Jules Ostinová (Anne Hathaway).

Anne Hathaway je jedna z mých oblíbených hereček a kdo by neznal Roberta De Nira? Filmu s touto dvojkou jsem jednoduše nedokázala odolat. Navíc senior, který se snaží přizpůsobit modernímu světu a zároveň se držet svých zvyků je skutečně zajímavý námět na film.

Stážista je film na který se dobře kouká, jenže je tu jedno ale. Mám dojem, jako kdyby neměl žádnou pořádnou zápletku, vyvrcholení. Jistě jsou tu zvraty a ukončení, ale mě to jednoduše přijde, jako kdyby byl Stážista část nějakého většího celku, který bohužel není. Pokud chcete, zkuste, ale sama si nejsem úplně jistá svým názorem, takže vám těžko budu radit.



Music & Lyrics (Hudbu složil, slova napsal)


Alex Fletcher je vybledlá popová hvězda 80. let, o kterou je zájem už jen mezi skalními nostalgiky, kteří navštěvují vesnické zábavy. Jednoho dne jej kontaktuje médii oslavovaná hvězdička Cora Corman, která jej požádá, aby jí napsal písně na její nové album a ještě si s ní zazpíval duet. Každý má právo na svůj comeback, jenže Alex už celé roky nesložil ani notu a psaní textu mu nikdy dvakrát nešlo. Jenže teď má během několika málo dnů přijít s hitem. V tu chvíli do příběhu vstoupí kouzelně nepředvídatelná květinářka Sophie, jejíž schopnost hrát si se slovy se Alexovi docela hodí. Sophie má za sebou neúspěšný vztah se spisovatelem Sloanem Catesem a tak se jí do spolupráce s Alexem, který co do vztahů nemá právě dobrou pověst, dvakrát nechce. Jenže krev není voda, srdci neporučíš a hudba má nebývalou moc. Alex i Sophie si postupně uvědomují, že pokud chtějí najít lásku a uspět, budou se svým obavám muset postavit...

Myslím, že tenhle film nemusím nikomu představovat. Hudbu složil, slova napsal je prostě klasika, která se nikdy neomrzí. Aspoň mě ne. V dnešní době je podobná zápletka používána ve velkém množství filmů a přiznejme si, že je dosti předvídatelná. Ale přesto má v sobě film něco, co se mi na něm líbí. Určitě za to částečně mohou skvěle vybraní herci, ale je tu ještě něco další.

LOL (LOL)


Ve světě, stále více propojeném díky Facebooku, YouTube, Twitteru a iTunes, prožívá Lola (Miley Cyrus) a její přátelé středoškolské románky, přátelství i první zklamání. Zároveň se snaží vyhýbat svým někdy až příliš autoritativním a technologicky negramotným rodičům. Snímek LOL je autentickým příběhem, který perfektně zachycuje současnou teenagerskou realitu zachycenou velmi zábavnými a upřímnými situacemi ze života matky Anne (Demi Moore) a její dcery.

Jestli se nepletu, tak LOL s Miley Cyrus je remakem. Původní film jsem tedy neviděla, i když bych se časem ráda podívala. Možná je lepší než tento. Každopádně musím říct, že LOL je podle mě skvělý oddechový film. Jistě, hraje v něm Miley Cyrus což pro mnohé znamená, že film už dávno odsuzují, ale film není jen o hercích. Popravdě si nemyslím, že se z filmu dozvíte něco nového, ani zde není žádná extra originální zápletka, ale na oddech je to skvělé. Navíc se mi líbí soundtrack.  


Anotace pocházejí csfd.cz



3 komentáře:

  1. Viděla jsem akorát Stážistu a ten nebyl špatný, bylo to koukatelné, i když předvídatelné.

    OdpovědětVymazat
  2. Stážistu jsem neviděla, jen ukázky. Ale Hudbu složil, slova napsal miluji, je to super film :-) a LOL jsem též viděla, ale nelíbil se mi.

    OdpovědětVymazat
  3. Poslední dva filmy mám ráda. Viděla jsem je několikrát. =D
    Stážistu jsem viděla 2x, není to špatný film, po druhé se mi líbil víc. Já jsem od něj čekala trochu něco jiného.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)