30. 12. 2016

Kniha, kterou jsem četla víckrát

A je tu poslední, prosincový, příspěvek do Knihovníčka 2016... 


Přesto, že u mnoha knih říkám, že si je musím co nejdřív přečíst znova, skoro nikdy se to nepodaří, jelikož neustále vycházejí další knihy a já si nemůžu pomoci a musím si je přečíst.

Vím naprosto jistě, že jsem četla několik dílů Upířích deníku od L. J. Smith dvakrát, ale popravdě nevím kolik. Možná prvních osm, ale jistá si nejsem. A četla jsem je proto, že jsem si vůbec nepamatovala, co se v nich dělo a chtěla jsem sérii dočíst.

Středoškolačka Elena je dívkou, po níž chlapci touží a které se dívky touží podobat. Jenže krásný a tajemný Stefan se zoufale snaží jejímu kouzlu odolat – stíhá ho temná minulost i vědomí, že jeho pomstychtivý bratr Damon je hrozbou pro každého, ke komu se Stefan přiblíží. Elena si brzy uvědomí, že se ocitla mezi dvěma bratry – a ve velkém nebezpečí.

Úplně stejně jsem na tom byla s Tygrovým prokletím, s Tygrovou stezkou a Tygrovou plavbou od Collen Houck. Chtěla jsem si totiž přečíst poslední čtvrtý díl, ale první tři díly jsem trochu pozapomněla... a popravdě jsem si příběh o dvou úžasných indických princích chtěla přečíst znovu.

První kniha Tygří série.

Vášeň. Sudba. Čest. Byli byste ochotni to dát na misky vah, abyste mohli změnit svůj osud?

Sedmnáctiletou Kelsey Hayesovou by nejspíš ani ve snu nenapadlo, co jí čeká tohle léto; že se bude pokoušet zlomit tři sta let starou indickou kletbu. A to se záhadným bílým tygrem Renem. Na druhé straně zeměkoule. Ale přesně to se stane. Kelsey je vtažena do dobrodružství, kde na ni číhají temné síly, prastará magie a mystikou zahalené světy, v nichž není nic takové, jaké se na první pohled zdá. Nakonec musí riskovat vše, aby pochopila dávné proroctví a mohla tak kletbu zrušit navždy.

Prokletí tygra je prvním dílem romantické fantasy série, který vás strhne a zanechá ve vás pocit nenaplněné touhy.

A na chvilku se vrátíme do dětství. Pamatujete si Honzíkovu cestu? Tuhle knihu jsem četla asi minimálně desetkrát. Ale ještě víckrát jsem četla Vítka, kterého stejně jako Honzíkovu cestu napsal od Bohumil Říha. Já tyhle knihy skutečně milovala.



Anotace jsou zkopírované z Databáze knih.

2 komentáře:

  1. Z Upírskych denníkov som nečítala ešte ani jeden diel, ale Tigriu sériu som akurát nedávno dočítala :D

    OdpovědětVymazat
  2. já víckrát četla Harry Pottery a Hostitele :-) a asi zopakuju Nástroje smrti :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)