31. 10. 2015

Bradavický TAG

A mám tu pro vás další TAG. Tento jsem našla ZDE.



      1. Do které koleje by si patřila? 
Vždycky jsem byla fanouškem Zmijozelu. A abych byla upřímná, mám tak trochu i povahu pro Zmijozel. Jsem odtažitá, ráda vyhrávám a nejsem zrovna přátelská. Také jsem tak trošku podlá. Na druhou stranu si nepřipadám jako zbabělec, ale kdo ví.

      2. Kdyby ti moudrý klobouk nabídl místo v koleji o které by si nepřemýšlela, co by jsi dělala?
Záleží jaká kolej by to byla. Nebelvír bych asi přijala bez rozmýšlení, mám ho hned po Zmijozelu nejraději. Havraspár je také skvělá kolej, takže by mi to nejspíš nevadilo. Ale Mrzimor moc ráda nemám. To by moudrému klobouku asi jen tak neprošlo.


      3.   Které zvíře by sis vzala do školy?
Jelikož není povolen pes, tak asi kočku, nebo spíše kocoura. Jsou měkoučcí a roztomilý. Je pravda, že i trochu rozmazlení, ale na to si člověk zvykne.

      4. Jaké jádro by měla tvá hůlka?
Jak to mám vědět? Hůlka si přece vybírá kouzelníka a ne kouzelník hůlku. Nejspíš to nikdy nezjistím.


      5.   Byla by si součástí famfrpálového týmu?
Sport nemusím, s výjimkou famfrpálu. Ale jsem na něj úplně levá, takže by mě do týmu v žádném případě nevzali. I když kdo ví. V jiném životě…

      6. Pojedeš na prázdniny domů?
Určitě bych jela, ale jelikož Bradavice vypadají o Vánocích skvěle, minimálně jednou za těch sedm let bych tam zůstala. A kdyby se mi to zalíbilo, tak možná i víckrát.


      7.  Byla bys členem nějaké organizace?
Jak už jsem řekla, nejsem zrovna moc společenský člověk. Pravděpodobně tedy ne.

      8.  Myslíš, že by si měla kamarády i z jiných kolejí?
Záleží z jaké koleje bych byla. Pokud ze Zmijozelu, tak asi ne. Ale kdyby mi náhodou moudrý klobouk vybral jinou kolej, tak možná ano.


       9.   Co si zabalíš do Bradavic? 
To takhle nedokážu říct. Jak se znám, nejspíš bych do kufru dala všechno možné a pak bych v Bradavicích zjistila, že to nejdůležitější jsem zapomněla doma.

      10.  Zvážila by si studium na jiné kouzelnické škole?
Bradavice jsou nejlepší kouzelnická škola v Anglii, tak proč hledat jinou?


      11.  Mohla by si vzít prefektem?
Podle mě ano. Aspoň bych nemusela tolik porušovat pravidla až se budu po večerce plížit na kolej.

      12.  Byla by si z čistokrevné, čarodějnické nebo mudlovské rodiny?
Zrovna tohle mi je jedno. I když je pravda, že bych radši byla z rodiny, kde by bylo aspoň pár kouzelníků. Tím nechci říct, že bych vyměnila svou rodinu, to ani náhodou.


      13.  Do kterých obchodů by si zašla v Prasinkách?
Do všech! No možná bych vynechala tu příšernou růžovou kavárničku.

      14.  Podporovala by si famfrpálový tým své koleje?
Určitě. Jak říkám, Famfrpál je jediný sport, který mi neleze na nervy.


      15.  Dostávala by si hodně dopisů z domova?
To bohužel nemůžu odhadnout, ale doufám, že ano.

      16.  Jaká část hradu by byla tvá nejoblíbenější?
Myslím, že tohle je ta nejjasnější otázka. Komnata nejvyšší potřeby, to je to pravé místo pro mě.


      17.  Byla by si fanouškem kouzelnické hudby?
Moc kouzelnické hudby jsem neslyšela, ale řekla bych, že ano.

      18.  Prozkoumala by si hrad, i kdybys věděla, že se tím dostaneš do problémů?
Jistě, že ano. Co je zakázáno, to je povoleno. Nemyslíte?


      19.  Jak často by si chodila do knihovny?
Nejspíš tak často jako Hermiona. Tedy pokud by tam bylo na čtení i něco jiného než učebnice.

     20.  Kdyby si byla z čarodějnické rodiny, zajímala by tě mudlovská literatura?
Rozhodně. Přece bych si nenechala ujít některé z těch skvostů, které lidé napsali.


       21.  Preferovala by si ohnivou whisky nebo máslový ležák?
Ani jedno jsem v životě neochutnala, ale ohnivá whisky mi zní mnohem lépe než máslový ležák.
      22.  Jaká kouzelnická sladkost by byla tvá nejoblíbenější?
Nejspíš by mi chutnaly úplně všechny sladkosti, ale nejlepší na světě je čokoláda, takže čokoládové žabky. Ovšem jen v případě, že by mi všechny neutekly.


     23.  Sbírala by si kartičky z čokoládových žabek?
Já sbírám skoro všechno (a pak to po pár letech vyhazuji), takže určitě ano.

     24.  Jaký famfrpálový tým by si kromě své koleje podporovala?
Je to sice ironie, ale Nebelvír. Je to skvělá kolej a mají skvělý tým.


      25.  Jakou podobu by měl tvůj patron?
Miluji zvířata, ale ze všeho nejvíc miluji psy a vlky. Těžko říct, který z těchto zlatíček by se objevil jako můj patron, ale spíš pes.

      26.  Viděla by si testrály?
Vím naprosto jistě, že neviděla. Pokud se tedy nepočítají umírající mouchy.

      27.  Zvažovala by si kariéru profesora v Bradavicích po skončení školy?

Prvotně určitě ne. Ale třeba místo profesorky Obrany proti černé magii by nebylo od věci.


11 komentářů:

  1. Tak to je nejdelší tag, který jsem snad četla. =D Ale za to povedený. Já bych nevěděla co odpovědět, ale ty si to zvládla. =) Moc se mi líbí ty animace k tomu.
    Já bych nechtěla být ve famfpálovém týmu, mě by se stal určitě nějaký ošklivý úraz a nedopadlo by to dobře. =D Ale jako fanynka bych byla určitě dobrá. =D
    Hrad bych rozhodně prozkoumala a do knihovny bych chodila často. =)
    A na Vánoce bych tam musela rozhodně jednou zůstat. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že je to taky nejdelší TAG, který jsem kdy vyplňovala :D Občas jsem také musela trochu přemýšlet, než mě něco napadlo :) To jsem ráda, docela mi trvalo, než jsem je objevila :)
      Jak se znám, tak já bych spíš zranila ostatní a sama se přizabila :D
      Kdo by ho taky neprozkoumal? To by byl zločin :)
      To bychom se tam potkaly :D

      Vymazat
  2. Krásný tag, také jsem se do něj před časem zapojila. Má nejoblíbenější část hradu by byla knihovna.

    OdpovědětVymazat
  3. Velmi dlouhý TAG, ale skvělé otázky i odpovědí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super tag, HP je genialitka :-) Samozrejme, som tiež za Slizolin, výborná fakulta! :D A ako zviera by som si tiež zrejme vzala mačku alebo sovu. V mnohých odpovediach sa zhodujeme :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělé! Aspoň někoho ve své koleji znám :D Vidíš úplně jsem zapomněla, že bych si mohla vzít taky sovu... o tom by se dalo uvažovat :)

      Vymazat
  5. Víš že to je, až na pár otázek, ten stejný tag, do kterého jsem tě zatagovala? :D
    Asi tak, Zmijozel nebo Nebelvír, jinak nic :D
    Famfrpál je sice dost drsný, ale nejspíš bych si ho ráda záhrala :D
    S Vánocema souhlasím, aspoň jednou za těch sedm let, bych tam zůstala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, na ten tvůj TAG jsem už zapomněla :D No snad mi to odpustíš :)
      Zmijozel a Nebelvír jsou nej :D
      Dáme si zápas?
      Tak se tam o Vánocích potkáme :D

      Vymazat
  6. Super. Asi to bude první TAG co na blog dám, když nepočítám tu Liebster blog award, kam se lidi nominovali. Otázky jsou super a asi poprvé jsem při čtení nějakého tagu všude tak nějak věděla, co bych odpověděla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš dobré, já musela u některých trochu přemýšlet, než jsem vymyslela odpověď na některé otázky.

      Vymazat

Děkuji za krásný komentář :)