26. 8. 2015

Once Upon a Time in Wonderland

Český název: Bylo nebylo v říši divů
Původní název: Once Upon a Time in Wonderland
Žánr: Dobrodružné / Fantasy / Romantické
Země: USA
Délka: 44 minut
Rok: 2013 - 2014



Once upon a time in wonderland je spin-off Once Upon a Time tudíž by měla být podobná i znělka. Na první pohled podobná není, ale když se zaposloucháte, tak tam je stejný zvuk jako u znělky OUAT. A pak má vzhled alá říše divů, což schvaluji. Zkrátka není špatná. Ale bohužel se mi ji nepodařilo najít, takže vám ji zde nemohu ukázat.

Ocitáme se v říši divů, kam se vrací Alenka, která až doteď byla zavřená v blázinci, kvůli tomu co vykládala o říši divů. Vzdala se naděje, protože její přítel Cyrus je mrtvý. Ale co když se ukáže, že není? Alenka se ho vydá hledat a to spustí zajímavý řetězec událostí.


Nejdřív jsem se do seriálu nemohla zakoukat. Ne, že by byl špatný, ale ze začátku mě to moc nezaujalo. Ale pak se to přehouplo do druhé části první série a to už jsem se nemohla dočkat dalšího dílu.

Vůbec jsem nepochopila plynutí času. Nejdřív to vypadalo, jako kdyby to bylo před jednadvacátým stoletím, ale pak se najednou přesunuly do storybrooku, který byl v jednadvacátém století. S tím časem to scénáristé zkrátka nevychytali.

Popravdě je mi líto, že nebyla schválena druhá série. Ke konci mě to opravdu chytlo a bylo to úžasné. Na druhou stranu jsem s koncem spokojená. Lépe to podle mě ani skončit nemohlo a je lepší to nechat takto, než to zbytečně prodlužovat.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)