22. 8. 2015

The Hunger Games

Název: Hunger games - Aréna smrti
Původní název: The Hunger Games
Žánr: Sci-Fi / Dobrodružný / Akční
Země: USA
Délka: 142 minut
Rok: 2012





Je den sklizně. Za dvanáctý kraj se mají vylosovat dva splátci, kteří pak budou soutěžit na život a na smrt s dvaadvaceti dalšími splátci. Vítězství přinese slávu a bohatství, ale prohra přinese jistou smrt. Stane se ale něco strašného. Je vylosováno jméno dvanáctileté Prim Everdeenové. Její sestra se jí rozhodně zachránit a tak se přihlásí místo ní. Pro svou sestru chce vyhrát, ale podaří se jí to?
Film se mi velmi líbil. Byl napínavý a akční. Herci se do svých postav dokázali vžít, nebyl žádný problém uvěřit, že to jsou opravdu postavy. A jejich kostýmy byly opravdu nádherná. A prostředí působilo úžasně reálně.

Většinou je lepší kniha než film. Ale tady bych řekla, že to bylo naopak. Film byl podle mě lepší než kniha. I když jen o několik desetin, takže to není moc velký rozdíl. Ale i tak jsem se o tom musela zmínit.

Na závěr bych ráda řekla, že určitě stojí za shlédnutí. Věřím, že se vám bude líbit stejně jako mě. A nezapomeňte si přečíst knihu, ať to máte s čím porovnat a můžete mi říct, jestli jsem měla pravdu.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)