23. 8. 2015

Dvojí tvář

Název: Dvojí tvář
Původní název:  Schattenflugel
Spisovatel: Kathrin Lange
Žánr: Thriler
Počet stran: 200
Nakladatelství: Fragment




Obálka se mi líbí, ale ke knížce se naprosto nehodí. Nemám nejmenší tušení, co má ten květ symbolizovat. Co jsem zjistila, tak ve slovenštině se kniha jmenuje V znamení vážky a na obálce je vážka. Ve slovenském případě sedí jak obálka, tak název, ale tady jen název. Upřímně nechápu, proč je taková, jaká je. Líbí se mi, ale dohromady s knihou prostě nejde.

Popravdě jsem očekávala spíš něco horšího. Jedna ze sester byla zavražděna, druhá potká kluka, který vypadá, že s tím má něco společného. To je v této sérii už dost ohraný námět. A tak jsem se do čtení pustila s negativní energií.

Za začátku mě to docela nudilo. Bylo to takový neslaný nemastný a upřímně i trochu divný. Ale pak se to rozjelo a bylo to prostě skvělý čtení. Nemohla jsem se od ní odtrhnout.

Kimina sestra Nina byla před dvěma lety nalezená mrtvá s vážkou na čele. Vraha nikdy nechytily. S Kim to jde od té doby bledě. Všichni jí mají za cvoka. Jednoho dne se objeví Lukas a Kim se začíná s Nininou smrtí konečně srovnávat. Jenže pak se ztratí Kimina kamarádka Marie. Že by vrah její sestry po dvou letech zase zaútočil?

Kim mi přijde hlavně vystrašená. Ale mám z ní pocit, že neví, čemu má věřit. Že i kdyby narazila na sebejasnější věc, tak o ní bude pochybovat.

Lukas je pan tajemný. Ale ve skutečnosti je to podle mě jen vystrašený kluk, který se bojí sám sebe.

Sabina je jedna z Kiminích kamarádek a já nevím, co si o ní mám myslet. Nepřijde mi ani jako nána, ale ani jako super kamarádka.

Marie si na kamarádku podle mě jen hraje. Udělá všechno, aby z toho vyšla dobře sama.

Neříkám, že by mě konec překvapil. Asi tak od půlky knihy jsem to čekala. Ale i tak jsem nemohla napětím skoro dýchat. A stejně byl jeden fakt, co mě na konci knihy překvapil. I když jsem si to vzhledem k názvu mohla domyslet.

Podle mě je to zatím nejlepší knížka z téhle série. Bylo to opravdu skvěle promyšlené, originální nápad. Určitě by to mohlo být lepší, každá knížka má co zlepšovat. Ale jsem s tím spokojená. Z námětu, který nevypadal moc nadějně, se vyklubalo něco úžasného.
 
Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fragment.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)