24. 8. 2015

Dracula


Český název: Drákula
Původní název: Dracula
Žánr: Drama/Horor
Země: USA
Délka: 42 minut
Rok: 2013




Co se týká openingu Draculy má své klady i zápory. Musím uznat, že se skvěle hodí k seriálu. Je tajemný. A má i takový nádech hororu dýky tmavé a červené barvě, nebo spíše nádech upírství. A zápory? Vlastně nic konkrétního jen na mě působí divně. Co se týká hudby, tak opravdu nevím kam ji zařadit. Zase se skvěle hodí k námětu Draculy a zrovna moc se mi nelíbí. Další věc, která mně zaráží je ta, že nikdy nevíte, kdy se openning objeví. Někdy po pěti minutách jindy po patnácti.
 
 
Dracula přijíždí do Londýna se svým novým vynálezem, který úplně zastíní největší světové vynálezy. Nesmíme zapomenout, že Tímto objevem může zlikvidovat své největší nepřátele, potomky lidí, kteří Draculu stvořili a teď loví všechny upíry. A v každém Draculovi musí být nějaký Van Helsing. Jenže tady Van Helsing nehoní Draculu, tady s ním spolupracuje a pomocí vědy se snaží přijít na způsob, jak by mohl chodit ven za denního světla. Také zde máme Minu Murray, která se až nápadně podobá Draculově první ženě. Dracula se do ní samozřejmě zamiluje, ale v cestě mu stojí Jonathan Harker. Jak to nakonec dopadne?
 
 
Je to vlastně nové zpracování Draculy. Draculu jsem kupodivu četla, takže ten rozdíl mezi seriálem a knihou Brama Storkera vidím dost jasně. Musím uznat, že je to velmi zajímavé pojetí klasického příběhu. Dracula spolupracující s Van Helsingem. Dracula, který vynalézá. Tajný spolek, který loví upíry. Opravdu zajímavé. Ale popravdě mám mnohem radši klasického Draculu. Neříkám, že to není povedené, ale občas je klasika opravdu nejlepší.

Původně jsem nevěděla jestli se na seriál vůbec podívám. Nakonec mně přemohla zvědavost a já se podívala na pár dílů, ale i když mě to zaujalo, protože to byl opravdu skvělý nápad, skvěle vymyšlené, tak mě to trochu nudilo. Možná to bylo tím, že se to neodehrávalo ve 21. století. Nakonec zase zapracovala zvědavost a já Draculu dokoukala. A líbilo se mi to.

Bylo to ukončené tím stylem, že se nevylučovala pokračování, ale zároveň to nebyl neukončení konec. Zlatá střední cesta, která mi vyhovovala. Kdyby byla druhá řada, tak bych se na ní asi podívala, ale myslím, že není žádná škoda, když producenti zůstali jen u jedné série. Abych řekla pravdu, i když to byl opravdu originální seriál (když si odmyslím, že je to inspirováno již existujícím dílem) tak podruhé se na něj už nejspíš nepodívám.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)