11. 2. 2018

Filmová hodinka #13


The Client List (Laskavý dotek)


Její manžel se zranil a nemůže chodit do práce. Rodině hrozí, že je vyhodí na ulici, a tak je bývalá královna krásy nucena nastoupit do masážního salónu. Jenže brzy zjišťuje, že její klienti čekají více než jen proklepání zad...

Tento příběh o jedné královně krásy (Jennifer Love Hewitt) se odehrává v malém texaském městečku. Kráska je však nyní už vdaná matka tří dětí, jejíž manžel kvůli zranění nemůže pracovat a hrozí jim, že je vystěhují na ulici. Bývalá královna je přesvědčena, že nikdo tak krásný jako ona si nezaslouží být chudý, a tak přijme nabídku pracovat v masážním salónu. Jenže brzy zjišťuje, že její klienti čekají více než jen proklepání zad...


Námět je vcelku klasický, matka, která udělá vše pro své děti. Akorát, že v tomto případě se to trochu zvrhne. Nemůžu říct, že by se mi film nelíbil, ale něco mi v něm chybělo. Přesto, že byl pojat docela originálním způsobem, přišel mi takový obyčejný. Sice tam byla zápletka, ale uvítala bych víc dramatu. A konec byl také neslaný nemastný. Takže takový průměrný film, možná ani ne.


Joyful Noise (Nahlas a naplno)


V tomto zábavném a inspirujícím příběhu o hudbě, naději a lásce uvidíte na Oscara nominované Queen Latifah a Dolly Parton. Na jejich malé městečko v Georgii přišly těžké časy a tak obyvatelé spoléhají na místní chrámový sbor, který pozvedne kuráž všech svým vítězstvím v národní soutěži Nahlas a naplno. Bohužel celé vystoupení ohrožuje spor mezi dvěma hlavními představitelkami, Vi Rose (Latifah) by ráda udržela tradiční formu, zatímco ohnivá G.G. (Parton) to chce rozjet ve velkém stylu.


Tento film jednu dobu hodně často dávali na Cinemě. Dlouho jsem se na něj chtěla podívat, ale nějak jsem neměla čas. Ale nakonec jsem se na něj podívala. A... nevím. Je to fajn film, ale i tady mi chyběla nějaká výraznější zápletka. Všechno to bylo takové poklidné jen s menšími výkyvy. Když už se postavy o něco přely, tak mi to přišlo jako nepodstatné blbosti. Ale na oddech to podle mě není špatný film.


Burnt (Dokonalý šéf)


Šéfkuchař Adam Jones (Bradley Cooper) měl všechno, co si jen mohl přát, bohužel svojí vinou o to všechno přišel. Se dvěma hvězdičkami od Michelina měl bývalý postrach pařížských restaurací pocit, že mu patří svět. Vždy dělal věci po svém a jediné co ho zajímalo, byla dokonalá exploze chutí na talíři. Nyní se o to musí pokusit znovu – otevřít si vlastní restauraci a získat nepolapitelnou třetí michelinskou hvězdu. Na to ale bude potřebovat získat na svoji stranu ten nejlepší tým. Dokonalý šéf je výjimečně vtipný a emotivní příběh o lásce k vaření a jídlu, o lásce mezi dvěma lidmi a o síle druhé šance.


Tento článek je očividně plný filmů bez pořádného děje. Ačkoli Dokonalý šéf neměl podle mě žádný děj. Na začátku to vypadalo skvěle, ale když jsem film dokoukala, říkala jsem si: "O čem to proboha bylo?" Odpověď na tuhle otázku pořád neznám. Přesto, že jsme film viděla od začátku dokonce, chyběla mi tam zápletka a rozuzlení. Všechno bylo v jedné rovině a něco zajímavého by se nenašlo ani za rok. Za mě tedy kompletní ztráta času


Blended (Dovolená za trest)


Dovolená ze trest je po snímcích 50 x a stále poprvé a Píseň pro nevěstu třetí komedie, ve které exceluje herecké duo Adam Sandler a Drew Barrymore. Po katastrofální schůzce naslepo se osamělí rodiče Lauren (Barrymore) a Jim (Sandler) dokážou shodnout jen na jediné věci: už se nikdy nechtějí potkat. Jenže pak si nezávisle na sobě objednají fantastickou rodinnou dovolenou a celý týden se musí dělit o jediné luxusní apartmá na africkém safari.

Dovolená za trest je naprosto úžasný film. Adam Sandler a Drew Barrymore jsou prostě úžasní! Ať už spolu nebo sami o sobě. Samozřejmě to nevím jistě, ale mám dojem, že všechny filmy, ve kterých účinkovali se mi moc líbily.

Ale to jsem odbočila. Dovolená za trest je neskutečně vtipná komedie. Jelikož je to také romantický film, je děj dost předvídatelný. Ale tak to u romantických komedií bývá a já se s tím už dávno smířila. Ale humor to plně vynahrazuje. Film vám určitě doporučuji. Jestli každých patnáct minut smíchu prodlužuje život o jeden den, myslím, že budete žít minimálně o tři dny déle.


Leap Year (Přestupný rok)


Anna chtěla 29. února požádat svého přítele o ruku. Ten kluk, co stojí vedle ní, není její přítel.
V Irsku mají pěknou tradici. Na přestupný rok může právě 29. února požádat holka kluka o ruku (Normálně to jde jen naopak.). V romantické komedii Ananda Tuckera zjistíte, co všechno je moderní mladá žena ochotná podstoupit, aby si tenhle obyčej mohla vyzkoušet na vlastní kůži. Anna Brady (Amy Adams) je pohledná a úspěšná bytová návrhářka z Bostonu. Má všechno, na co si vzpomene, tedy kromě zásadního vyjádření svého přítele, nadějného kardiologa Jeremyho (Adam Scott). Ten se totiž k tomu, aby před ní poklekl a nabídnul jí prsten, stále nějak nemá. A tak když Jeremy odletí do Dublinu na lékařský kongres a navíc se blíží magický 29. únor, rozhodne se Anna chytit šanci za pačesy. Plán je jednoduchý. Odletí za Jeremym a požádá o ruku ona jeho, přesně v souladu s tradicí. Jenže buď osud nebo rozmary počasí s ní mají jiné plány. Letadlo musí nouzově přistát ve Walesu a Anně začíná zoufalý závod s časem. Když už se jí podaří přeplavit z jednoho ostrova na druhý, zjistí, že má za sebou tu snazší část cesty. Kde najít v tom nejzapadlejším koutě Britských ostrovů taxík, nebo aspoň někoho, kdo by ji hodil do irské metropole? Naštěstí se nad ní slituje Declan (Matthew Goode), pohodářský majitel těžce prodělečné hospůdky, jenž jí nabídne nejprve střechu nad hlavou a posléze i svezení do Dublinu. V tu chvíli si Anna řekla, že má to nejhorší za sebou, a to rozhodně neměla dělat. Nemá smysl zacházet do detailů, nicméně letmý výčet pohrom, zahrnující nesnesitelně drzého Declana za volantem, stádo krav na cestě, auto ve škarpě, bahenní koupel a ztrátu luxusního kufru, který má vlastní jméno, úplně stačí k tomu, abyste si udělali představu, že ne všechno běželo podle plánu. A ještě jedna věc se vymkla kontrole – narůstající vzájemné sympatie, kvůli kterým začne Anna vážně přemýšlet o tom, jestli má smysl dojet až do cíle.

A nakonec ještě jeden čistě romantický film. Opět jsem se na něj chtěla podívat dlouhou dobu, ale dostala jsem se k němu až nedávno. Netřeba říkat, že je to jedno velký klišé. Asi tak po deseti minutách je vám naprosto jasné, jak to skončí. Jenže já mám tyhle romantický komedie ráda, jsou skvělé na oddech. I když musím uznat, že konec byl docela přehnaný, ale nic není dokonalé, že? Tenhle film určitě ne, ale pokud chcete něco, u čeho se válet v posteli a na nic nemyslet, tohle je jedna z možností.



Anotace pocházejí z csfd.cz

2 komentáře:

  1. Skvělý článek :) Přinesl mi inspiraci, nějak jsem te´d neměla štěstí na zajímavé filmy :) Zaujal mě Přestupný rok a aspoň vím, že je zbytečné ztrácet čas s Dokonalým šéfem :)

    OdpovědětVymazat
  2. neznam ani jedno, ale neco urcite vyzkousim, spousta projektu s mymi oblibenymi herci :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)