6. 9. 2015

Reign

Český název: Království
Původní název: Reign
Žánr: Historické drama
Země: USA
Délka: 44 minut
Rok: 2013 - ???





Jelikož má sériál zatím dvě řady, má i dva openingy. Jsou skoro stejné, ale přeci jen rozdíly v nich jsou. Ale oba dva jsou opravdu nádherné. Je to skloubení tajemna, romantiky a historie. Dát tohle asi do minutového openingu a zajistit, aby to působilo skvěle je opravdu výkon. Navíc k tomu je i komentář, který objasňuje situaci. Lepší opening si seriál přát nemohl.





Marry Stuartovně šlo o život už od narození. Teď přijíždí k Francouzskému dvoru, aby se vdala za následníka trůnu. Ale Francouzský dvůr, který pro ni měl představovat jistotu a bezpečí se najednou nezdá tak bezpečný. Na každém kroku je jí usilováno o život. (Trailer jsem bohužel nenalezla)


Nejsem moc na historii, ale tenhle seriál mě z nějakého důvodu zaujal. Asi to bylo tím, jak o něm všichni pořád mluvily, ale nevím, protože jsem ho začala sledovat, až když to mluvení ustalo.

Od prvního dílu jsem byla jednoduše nadšená. Jelikož jsem to začala sledovat v době, kdy už byla odvysílána celá první série a asi třetina druhé, vždycky jsem si pustila minimálně čtyři díly. Jednoduše jsem nedokázala odolat, s každým dílem jsem byla zvědavější, co bude dál… i když historicky to vím, ale ten seriál je mnohem zajímavější. Každopádně to do teď nepřestalo, pořád bych to nejradši sledovala po několika dílech.

Historicky přesné to evidentně vážně není. Ať už se jedná o věk, jména nebo o milostné zápletky. Ale i tak ta hlavní linie je podle pravdy, alespoň zatím. Řekněme, že je to upravenější a mnohem, mnohem zábavnější forma historie.

Vážně vám Reign moc doporučuji. Pokud nemáte v lásce historii, stejně byste to podle mě mohly zkusit (pokud vás aspoň trochu zaujal námět) protože je to hlavně o vztazích. Nutit vás k tomu samozřejmě nebudu, ale myslím, že to za ten čas stojí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)