6. 9. 2015

Beauty & the Beast

Český název: Kráska a zvíře
Původní název: Beauty & the Beast
Žánr: Fantasy / Romantický
Země: USA
Délka: 42 minut
Rok: 2012 - ???





Opening jako takový neexistuje. Jednoduše se tam objeví černá obrazovka a nápis Beauty & the Beast. A ani ten font není zrovna nic moc. V podstatě až moc jednoduchý opening ve stylu The Vampire Diaries.

Cat kdysi zachránilo zvíře před smrtí. Všichni si mysleli, že to byla jen halucinace v důsledku stresové a nebezpečné situace. Cat tomu nakonec také uvěří. Ale teď, když pracuje jako policistka, setkává se se záhadnými případy, díky kterým, potkává Vincenta. Začíná se ukazovat, že Cat možná měla pravdu. Opravdu ji zachránilo zvíře.


Sice jsem naprosto posedlá pohádkou Kráska a zvíře a všemi jejími verzemi. Ale výjimečně s tím nemá tento seriál nic společného. Jen jsem na internetu často narážela na debatu o tomto seriálu a z těch mála útržků, co jsem se dozvěděla, mě zaujal. Chtěla jsem se na seriál podívat, ale nějak jsem na to pořád neměla čas. Nakonec začali dávat první sérii na Markíze a to už jsem se z toho nijak vykroutit nemohla.

S pohádkou Kráska a zvíře to má společné asi jen to, že se tam objevuje kráska a zvíře. V ději se to samozřejmě naprosto liší. Ale mnohem větší spojitost než s pohádkou to má se seriálem Beauty & the Beast z roku 1987. Ten seriál jsem neviděla, upřímně ani nevím, kde bych ho mohla sehnat, ale co jsem četla, tak v tomto příběhu také vystupuje Catherine s Vincentem. A i když děj je asi jiný, řekla bych, že tohle byla skutečná inspirace pro seriál.

Beauty & the Beast je skvělý seriál. Je to úžasně propojená detektivka s vědou, díky které tam vlastně je nadpřirozená bytost. I když je to vlastně všechno jen o genetice. Jako většina seriálů má ale jednu chybu. Na začátku tu Cat řeší různé případy a zároveň se zabývá Vincentem. Jenže později se všechno točí kolem Vincenta a zvířat. Na samotné případy prostě nezbývá čas.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)