23. 8. 2015

Tygrova stezka

Název: Tygrova stezka
Původní název: Tiger's Quest
Spisovatel: Collen houcková
Žánr: Dobrodružné, Fantasy
Počet stran: 480
Nakladatelství: CooBoo









Budu se opakovat, ale prostě nejde se neopakovat. Obálka je stejně dokonalá jako u prvního dílu. Možná ještě o nějaké to procento hezčí. Každopádně ji zbožňuji. Na obálce tentokrát není Ren, ale Kišan a ta obálka je prostě perfektní. Já prostě nemám slov.

První díl byl úžasný a tak se není co divit, že jsem to nevydržela a hned začala číst druhý. A taky se mi krátil čas, protože sem jí už potřebovala vrátit.

Vzhledem k obálce jsem se bála, že bude tento díl o Kišanovi. Asi na sté stránce jsem si oddechla, protože tam byl jen Ren. Ale to jsem neměla dělat, protože se tam pak hned objevil. A jakmile tam byl, začalo to být příšerně vtipné.

Stejně úžasně jako první díl se mi četl i tento. Troufám si říci, že jsem ho přečetla ještě rychleji. Už jsem věděla co čekat a hrozně jsem se těšila.

Po tom co Kelsey zlomila část kletby a vrátila se zpátky domů, kvůli své neuvěřitelné paličatosti je na čase, aby se všechno urovnalo a pustila se za dalším dobrodružstvím. Ale tentokrát je všechno mnohem komplikovanější. Už nejde jen o zlomení kletby.
  
Postavy se vůbec nezměnily. Kelsey, Ren i Kišan jsou úplně stejní jako v prvním díle. Nemám tedy cenu to zde všechno opakovat. Řeknu tedy jen pár věcí. Kišana jsem si během druhého dílu opravdu oblíbila a je to skvělý tygr stejně, jako Ren.

Překvapením pro mě byly ze začátku knihy citáty. Já citáty miluji, a jestli to vůbec jde, tak tu knihu vylepšily. Perfektně se k těm prvním kapitolám hodily. A byly trefné.

Zklamaná jsem ale z toho, že mi došlo, co se na konci stane i přesto, že to hrdinové knihy ještě neví a nejspíš na to přijdou až v třetím díle. Nevím, jestli to bylo tak snadno pochopitelné nebo jen vím, že jedna a jedna jsou dvě. Ale tohle není chyba knížky, spíše moje, že mám takové deduktivní myšlení.

Bude se líbit určitě všem, kteří četli první díl. A já jí vřele doporučuji. Je to úžasné čtení a tahle série se v mém pomyslném žebříčku nejoblíbenějších sérií nachází na stejném místě s Harrym Potterem.

Nevím, jak by mohla být tygří série úspěšná. Já jsem z ní naprosto unešená a myslím, že nejsem jediná. Ale zároveň taky vím, že to není série, která by se dostalo takové slávy jako třeba Hunger Games. I když si to jistě zasloužíš.

Odnesla jsem si naprostou nepřipravenost na pět testů. Protože celý odpoledne, kdy jsem se chtěla učit, jsem si četla. Chtěla jsem si přečíst jednu kapitolu, ale prostě jsem nedokázala přestat, dokud jsem to nedočetla. Zkoušela jsem to, ale myšlenkami jsem byla pořád u Rena a Kišana. Ale na tom nezáleží i přes pročtené odpoledne jsem většinu testů zvládla a jsem jen ráda, že jsem si četla.


Tygrova stezka se vyrovná Tygrově prokletí. Hlavní rozdíl je, že v prvním jsem naprosto zbožňovala Rena. Ale teď nevím, jestli chci, aby byla Kelsey s Renem nebo Kišanem. A toho jsem se přesně bála, že si oblíbím Kišana. Upřímně doufám, že já se do situace, kdy bych musela volit mezi dvěma bratry nikdy nedostanu. Pak bych měla vážné problémy.

Prosím, ať to někdo zfilmuje. To je první přání, které chci na závěr říct. A druhý přání, prosím ať už je 29. Července vyjde třetí díl. (Dobře recenzi jsem psala už dřív, takže trochu poupravuju. Prosím, ať už mají třetí díl v knihovně.)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)