23. 8. 2015

Tygrovo prokletí

Název: Tygrovo prokletí
Původní název: Tiger´s Curse
Spisovatel: Collen Houcková
Žánr: Dobrodružné, Fantasy
Počet stran: 408
Nakladatelství: CooBoo





Dokonalá. Úžasná. Překrásná. Perfektní. Vystihující. Tato jména vystihují obálku Tygrova prokletí. Nádherný bílí tygr s modrýma očima, což je samozřejmě Rem. Vážně nádhera.

Tygří sérii jsem si chtěla už dlouho přečíst. Pak jsem uviděla v knihovně druhý díl a okamžitě si ho půjčila. Za měsíc se konečně objevil i první díl a já se mohla pustit do čtení.

Jako skoro u každé knihy, která ještě nebyla zfilmovaná, jsem neočekávala nic. Já nejsem člověk, který si o každé knize přečte stovku recenzí. Pak se totiž všechno poskládá dohromady. A kousek ke kousku dá prostě celou knihu a nemá cenu ji ani číst. A u této knihy jsem výjimku neudělala. Věděla jsem jen to, že je oblíbená a že v ní budou tygři.

Přečetla jsem dvacet stránek a vůbec mě nezaujala. Řekla jsem si, že jí odložím na později a vezmu si jinou. Ale díky mé lenosti a nechuti slézt z postele jsem si radši přečetla ještě jednu kapitolu. A dopadlo to tak, že jsem četla pořád dál a dál. Nemohla jsem se odtrhnout. Možná jsem byla ze začátku nesoustředěná, ale tak či tak, pak už se mi četlo jedna báseň.

Začalo to už hodně dávno v Indii. Dva princové Kišan a Ren se znepřátelily kvůli princezně a jeden z nich uzavřel spojenectví s nepřítelem. A tak prince postihla kletba. O mnoho let později se objeví Kelsey, která má moc všechno zlomit. Ale jak ji Ren uvěznění v tygří podobě přesvědčí, aby mu pomohla? A dokáže to vůbec?
  
 
Kelsey si šlape po štěstí a ani to nevidí. Pořád si myslí, že není možné, aby ji měl Ren rád. Nevěří tomu a záměrně si šlape po štěstí. V těch chvílích mi opravdu připomíná Bellu z Twilight. Ale povětšinou je to opravdu sympatická postava, které máte v slabých chvilkách chuť dát facku, aby se probrala.


Ren
je to "dobrý" z dvou bratrů. Já si ho velice oblíbila, je opravdu úžasný. Šarmantní, gentlman a prostě dokonalý muž. Kéž by byl skutečný.

Kišan je ten "zlý" z bratrů. V knize se moc nevyskytoval, ale už tak vím, že se mi líbí. Ale o jeho vlastnostech si zatím moc jistá nejsem.

Většina příběhu se odehrává v Indii. Což není překvapením. Ale navštíví mnohá zvláštní místa a ty jsou opravdu krásné. Je to moc dobře popsané. Jako kdyby tam člověk skutečně byl a zažíval to.


Už je klasika, že má v sobě každý příběh nějaký milostný trojúhelník. Tenhle ho měl taky, i když zatím nepatrný. Dva bratři, jeden dobrý a jeden zlý… Nepřipomíná vám to něco?

Většinou jsem pro toho "zlého". Ale tady se mi líbí mnohem víc Ren. Oni jsou oba skvělý. A ať už skončí s kterýmkoliv vyvádět kvůli tomu nebudu. Ale momentálně doufám, že skončí s Renem, ale Kišana zatím moc dobře neznám. A bojím se toho, že si ho v dalším dílu zamiluji.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)