26. 8. 2015

The tomorrow people


Český název: Lidé zítřka
Původní název: The tomorrow people
Žánr: Drama/ SciFi /Fantasy
Země: USA
Délka: 44 minut
Rok: 2013 - 2014




Seriál nemá žádnou znělku, jen nápis oznamující, jak se seriál jmenuje. Opening má, který se mi líbí hlavně proto, že tam hlavní hrdina říká o čem celý seriál vlastně je. Bohužel se mi na youtube nepodařilo opening najít, proto vám ho nemohu ukázat.

Vyvinul se nový druh lidí. Homo Supirio. Tento nový druh má schopnosti, které se nazývají tři T. Telepatie, teleportace a telekineze. Mezi ně patří i Stephen, který má čirou náhodou za strýce Jedikiaha, který lidi zítřka loví.


Měla jsem za to, že seriál žádnou předlohu neměl, ale pak jsem náhodou zjistila, že měl předlohu, seriálovou předlohu. V letech 1973 - 1979 se natáčel stejnojmenný seriál, který podle popisu je o tom samém o čem tento. I některá jména postav se shodují. Ale stoprocentně si tím jistá nejsem, protože jsem seriál nikdy neviděla a pochybuji, že uvidím. Tento seriál měl sedm sérií, i když některé jen po šesti dílech. Takže jak to tak vypadá, seriál který recenzuji je novější verzí tohoto.

Seriál jsem si opravdu oblíbila. Bylo to něco nového. Příjemná změna oproti všem nadpřirozeným věcem. Tohle možná bylo také nadpřirozené, ale vlastně to byla věda. Bohužel seriál skončil první sérií. I když tak hrozné to zase není, protože to bylo ukončené se zadními vrátky pro druhou sérii. Jenže právě kvůli těm zadním vrátkům jsem s koncem nebyla spokojená a brala bych druhou sérii. I když možná nejen kvůli zadním vrátkům, ale i kvůli konečnému párování, které mi nevyhovovalo.

Některé seriály se můžou líbit lidem sebevíc a zruší je, i když jiné se stejnou sledovaností obnoví. Tohle opravdu nechápu. Ale asi to jako obvykle bude souviset s penězi. Každopádně pokud máte čas a chcete se na něco podívat, mohu vám to jen doporučit. Je to zajímavé, nové, akční a přinese vám to plno překvapení.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)