28. 8. 2015

The 100

Český název: Prvních sto
Původní název: The 100
Žánr: Postapokalyptický
Země: USA
Délka: 44 minut
Rok: 2014 - ?




Opening první série není nic moc. Vlastně to je jen nápis The 100. Druhá série už má pořádný opening, ale bohužel opening, který se mi zrovna moc nelíbí. Připomíná mi matiku.
 

Zemi před 97 lety zničila nukleární válka. Ve vesmíru je Archa, na které jsou přeživší. Ovšem začíná problém s nedostatkem kyslíku. Proto posílají stovku mladistvých vězňů na Zem. Musí zjistit, jestli je Zem obyvatelná a je možné přesunout tam lidi z Archy.
 

Je to něco úplně nového. Neřeší to žádnou nadpřirozenost, ale není to ani realita. Je to alternativní svět, kde byla Země zničena. A popravdě bych se nedivila, kdyby to časem opravdu dopadlo takhle. Kdyby Zemi nezničily meteority nebo Slunce, ale my. Abych to zkrátila, jsem ze seriálu opravdu nadšená. Má originální příběh, na který stojí za to se podívat.

Seriál je natočen podle stejnojmenné knihy od Kass Morgan. V česku vyšla v květnu a na Slovensku tuším, že též v květnu. Já jsem ji zatím nečetla, takže bohužel nemohu porovnat. Ale určitě i ji co nejdříve přečtu a napíšu svůj názor.

Pokud nemáte co teda a říkáte si, že byste se chtěli podívat na nějaký ten seriálek, stovka je správná volba. Je to napínavé a nikdy nevíte, co se stane dál.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)