24. 8. 2015

Říše temnot - Prokleté sestry

Název: Říše temnot - Prokleté sestry
Původní název: Daughters of Darkness
Spisovatel: L.J.Smith
Žánr: Fantasy
Počet stran: 248
Nakladatelství: Fragment



 
Obálka je určitě lepší než předchozí, ale i tak je opravdu trochu zvláštní. Musím však uznat, že žluto-oranžové oko je opravdu skvělý detail. Ale nejvíc mi vadí ten horní nápis. Je zbytečný zbytečné a akorát kazí celkový dojem.

Měla jsem za to, že Prokleté sestry bude pokračování knihy Tajemství upírů. Nebylo to tak, je to volné pokračování, což jsem přehlédla. Jenže to vůbec nevadí. Naopak to bylo mnohem zajímavější.

Byla čtivá a popravdě jsem se do Prokletých sester začetla ještě víc než do předchozího dílu. První polovina byla tedy trochu slabší, ale od druhé půlky jsem se nemohla odtrhnout.

Poštolka, Jeřabina a Nefrit jsou tři sestry, které už nebaví dělat všechno tak, jak jim nakáže říše temnot. A tak se vydávají za svou tetou. Ale vyskytne se pár problémů a díky Mary - Lynette a jejímu bratrovi to sestrám dost zkomplikuje život. A nejen to. Objevuje se další komplikace v podobě Poštolčina, Jeřabinina a Nefritina bratra Ashe. Nesmíme zapomenout na Jeremyho, který má v tomto příběhu také roli.

Mary - Lynett nemám moc ráda. Přišla mi moc vlezlá, pochybovačná a odmítavá. Na druhou stranu ale nebyla nafoukaná nebo zlá.

Mark byl trošku naivní. Jinak mi ale přijde jako milý kluk a je určitě sympatičtější než jeho sestra.

Poštolka, Jeřabina a Nefrit jsou všechny fajn. Nejvíc se mi líbí Nefrit, protože neviděla problém ve všem, co jí přeběhlo přes cestu. Jeřabina a Poštolka měli vždycky dost rázné řešení.

Ashe už trochu známe z prvního dílu, kde jsem ho neměla v lásce. Tady se však změnil. Jeho povaha mu zůstala, ale začínají se v něm objevovat i city a celkově se mi tu líbí.

Pokud se vám líbil první díl jděte určitě do druhého, protože je opravdu skvělý. A pokud se vám první díl nelíbil nebo jste ho nečetli, stejně jděte do téhle knížky.

Jediné co můžu ještě říct je to, že L. J. Smith dala dohromady dost používaný námět a podařilo se jí vytvořit něco skvělého. Není to nejoriginálnější, ale přesto je to oproti jiným upířinám dost dobrý.

Troufám si říct, že to bylo propracovanější než první díl a jestli bude další ještě lepší, tak se na něj opravdu těším.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fragment.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)