24. 8. 2015

Rezistence

Název: Rezistence
Původné název: Insurgent
Spisovatel: Veronica Roth
Žánr: Dobrodružné
Počet stran: 352
Nakladatelství: CooBoo





Obálka ladí k obálce prvního dílu, to je hlavní. Nezávisle na prvním díle se mi moc líbí, jenže mi přijde trochu pochmurná. Není prostě tak skvělá. Rozhodně je na ní ale pěkný pohled.

Po přečtení Divergence jsem byla šíleně nadšená. Bylo to něco úžasného. Není se tedy co divit, že jsem hned šáhla po druhém dílu.

Bylo mi jasné, že už to nebude jako první díl. Že se všechno změní a nejspíš tam bude probíhat nějaká válka mezi frakcemi.

Zase se to četlo naprosto úžasně. Dokonce jsem to četla i ve škole místo Vánočních filmů. I když to není tak překvapivé, ty filmy byly hrozné. Ale zpět k tématu. Prostě čtení, které vás jen tak nepustí. Je však pravda, že předchozí díl se mi četl o nanoprocento lépe.

Neohrožení spolu se sečtělými se snaží odhalit všechny Divergentní a dělají, co můžou, aby vymyslely sérum, vůči kterému nebudou imunní. Ale ostatní jdou proti nim. Jenže neohrožení a sečtělí tvoří silný tým a nejvíc v ohrožený je samozřejmě Tris.
 

 


Tris se tady chová opravdu hloupě. V některých situacích jsem měla vážně chuť vlepit jí pár facek, aby se probrala. Chovala se vážně nemožně. Opravdu by mě zajímalo, kam se poděla ta rozumná holka z Divergence.
 
Čtyřka je pořád stejný. Já ho prostě zbožňuji. I když se Tris chová nemožně a Čtyřka se v ní hodněkrát zklame, i tak jí důvěřuje.

Tentokrát je prostředí dosti krvavé a na každém kroku číhá nebezpečí. Všude jsou rozmlácená okna a budovy. Kulky. Prostě pravé válečné prostředí.


Rezistence
není tak dobrá jako Divergence. A vlastně mě to ani nepřekvapuje. Druhé díly ve většině případů nejsou tak dobré jako první. Přiznávám, že by mi možná stačila jen Divergence. Tohle mě sice bavilo, ale už ne tolik. Ale uvidíme, jak si povede Aliance.

Nadšení z Divergence u Rezistence trochu opadlo, to přiznávám. Přesto je to vážně skvělá knížka. A doufám, že Aliance bude ještě lepší.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)