25. 8. 2015

Pretty Little Liars

 Český název: Prolhané krásky
Původní název: Pretty Little Liars
Žánr: Drama
Země: USA
Délka: 44 minut
Rok: 2010 - ?




Úvodní znělky jsou dvě. Jedna pro klasické epizody a druhá pro Halloweenské epizody. Obě dvě jsou stejné, ale přesto jiné. Líbí se mi obě, působí záhadně a skvěle vystihují děj.



Aria (Lucy Hale), Emily (Shay Mitchelle), Hannah (Ashley Benson) a Spencer (Troian Bellisario) kdysi tvořily partu spolu se svou další kamarádkou Alison (Sasha Pieterse), která znala všechna jejich tajemství. Alison je ale už dlouhou dobu nezvěstná a bez ní se přátelství čtyř kamarádek rozpadlo. Ale teď se Aria, Emily, Hannah a Spencer znovu setkávají a obnovují přátelství. Musí totiž čelit společnému nepříteli. Nepříteli, který se podepisuje " - A", zná všechna jejich tajemství a hodlá jim ze života udělat peklo.


Z první a druhé série jsem byla nadšená, ale tady to mělo podle mě skončit. Ale nedávno začala už pátá série a šestá je, pokud se nepletu, potvrzená. A já absolutně nechápu proč. Celý ten příběh už je příšerně zamotaný a přeplácaný. A já se divím, že se v tom někdo ještě vyzná. Ale ano budu to sledovat i dál, protože je to zajímavý seriál, ale už mě to nebaví, tak jako dřív. Pořád to ale stojí za to.

Pretty Little Liars je podle knižní předlohy od Sarah Shepard a je to série o hodně dílech. Já četla jen tři a popravdě už si je moc nepamatuji. Ale bylo to docela podobné seriálu, ale ne úplně, našlo se tam dost odlišných věcí. Ale určitě si první tři díly přečtu znovu, poté si přečtu i další, abych viděla ten rozdíl.

Nemůžu seriál ani doporučit ani odstřelit. Je to takový průměrný seriál, ale svou průměrnost získal díky posledním dvěma sériím, kde jsou některé věci už opravdu trochu přehnané. Možná to pátá série vylepší. Doufám v to. Ale zatím mi pátá dává ještě menší smysl než předchozí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)