25. 8. 2015

Letters to Julie

Název: Dopisy pro Julii
Původní název: Letters to Julie
Žánr: Romantický
Země: USA
Délka: 101 minut
Rok: 2010




Na film Dopisy pro Julii jsem se chtěla podívat už dlouho. Kromě toho, že je to romantika a já mám romantické filmy ráda, zde hrála Amanda Seyfried, což je vážně úžasná herečka. Můžete ji znát třeba z filmů Red riding hood nebo Milý Johne. Nemluvě o tom, že příběh Romea a Julie mě vždycky zajímal. A i když tohle není nějaké moderní zpracování Romea a Julie, tak pořád to s tím má něco společného.

Sophie se chce stát novinářkou. Spolu se svým snoubencem odjíždí do Verony, kde ženy z celého světa prosí pomocí dopisů Julii o radu. Dopisy pak sbírají ženy, které si říkají Juliiny sekretářky a odepisují. Sophie najde dopis, který před padesáti lety napsala Claire. Sophie se rozhodně odepsat a díky jejímu dopisu se Claire vydá do Verony, aby svého milého našla. Pomáhat jí s tím bude Sophie a její vnuk.



Na rozdíl od knih se na romantické filmy mohu dívat v jednom kuse a jen málo se mi jich nelíbí. Dopisy pro Julii se mi líbily víc, než obvyklé romantické filmy. Hned po skončení jsem měla chuť se na něj podívat znovu. Na druhou stranu, to ale není film, kterému bych dala nejvyšší ohodnocení. Je to opravdu nádherný film a i když je děj vážně suprový, tak se mi to zdá dost jednoduché. Film je rozhodně nadprůměrný, ale ne nejlepší.

Je to takové sladké a oddechové. Pokud máte rádi romantické filmy a šťastné konce. Na Dopisy pro Julii se nemůžete nepodívat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)