23. 8. 2015

Hansel & Gretel: Witch Hunters


Název: Jeníček a Mařenka - Lovci čarodějnic
Původní název: Hansel & Gretel: Witch Hunters

Žánr: Fantasy / Dobrodružný / Akční / Horor
Země: USA / Německo
Délka: 87 minut
Rok: 2013




Už tu byla Karkulka, Sněhurka, nespočet zpracování Popelky a nesmíme zapomenout na Krásku a
zvíře.
Teď přišel na řadu Jeníček s Mařenkou v dosti originálním příběhu.

Děj se odehrává ve středověkém městečku, kde čarodějnice unášejí malé děti. Starosta tedy pozve nejobávanější lovce čarodějnic všech dob. Jeníčka a Mařenku. Sourozenci se pustí do pátrání, které jim značně stěžuje zdejší šerif, který si myslí, že jsou ti dva jen podvodníci. Nakonec zjistí děsivé věci. Jak o únosech, tak o své rodině. Podaří se jim zhatit hanebný plán? Nebo čarodějky vyhrají?
 
 
Všichni tvrdili, že je to hrozný krvák, ale já bych neřekla. Dívala jsem se na něj v jedenáct v noci a ani jsem nemrkla. Uznávám, že tam zabily pár nevinných lidí a pár desítek čarodějnic. A krev se rozpryskovala po stěnách, ale vůbec nic hrozného. Myslím, že to bylo hlavně proto, že vám žádná postava nemohla přirůst k srdci. A tak s vámi nic neudělalo, když umřela.

Přišlo mi směšné, že velcí lovci čarodějnic mají jména Jeníček a Mařenka. V původním znění mi to směšný nepřijde. Ale možná, že to připadá vtipné jen mě. To, že měl Jeníček cukrovku mě taky pobavilo. Ne, protože by tahle nemoc byla vtipná, ale proto, že se mi to v té době zdálo nevhodné, divné….?

Pokud se nepletu, plánuje se i druhý díl. A ráda bych se na něj podívala, pokud se tedy opravdu natočí. Zatím jen přemýšlím, jaká pohádka přijde na řadu dál. Že by tři prasátka? Nebo Šípková Růženka? Kdo ví. Ať to bude cokoliv, ráda to uvidím.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)