23. 8. 2015

Dear John


Název: Milý Johne
Původní název: Dear John
Žánr: Váleční/Romantický/Drama
Země: USA
Délka: 108 minut
Rok: 2010




John Tyree je speciální jednotky americké armády a momentálně má volno, které tráví ve své rodné Severní Karolíne se svým otcem. Savannah Curtis si v Severní Karolíne užívá prázdniny se svými přáteli. Nebyl by to žádný příběh, kdyby se jim do cesty nepřimotal osud a nezamilovaly by se do sebe. A v té době začínají problémy. John musí zpět do armády a Savannah zpět na univerzitu. Jak to s nimi dopadne? To je ve hvězdách. Jisté je jen jedno. Ať budete kdekoliv na světě, měsíc nikdy nebude větší než váš palec.
 
 

Od spisovatele Nikolase Sparkse jsem už viděla zfilmované příběhy Poslední píseň a Dlouhá cesta. Zvlášť z filmu Dlouhá cesta jsem byla nadšená. A vzhledem k tomu, že sem poslední dobou dost často narážela na Milý Johne musela jsem se na něj podívat.

Doufala jsem, že to bude něco stejně úžasného jako předchozí filmy. Ale nic takového se nestalo. Film se mi líbil, nemůžu ale říct, že bych z něho byla nadšená. Mám z něho takový divný pocit.

Konec se mi nelíbil vůbec. Byl hrozně neuzavřený a jedním slovem prostě divný. Všichni víte, jak nesnáším neukončené konce. Ale to hlavní, proč jsem z filmu nebyla nadšená, nebyl konec. Přišlo mi to, jako by hlavní hrdinové neměli nejmenší důvod k tomu, co udělaly a tak mi to v tu chvíli přišlo jako nějaký slaboduchý dívčí románek. Ale je v tom něco víc. Není to jen románek, ale ani to nemá takovou hloubku.
Knihu jsem nečetla a nemůžu říct, jestli bych z ní mě lepší, horší nebo stejný pocit. Ale přečíst si jí chci i po tom co jsem viděla film a napsala na něj dost zmatenou recenzi. Snad se k ní někdy dostanu a recenze bude lepší.
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)