23. 8. 2015

The Host

Název: Hostitel
Původní název: The Host
Žánr:Sci-Fi / Romantický / Akční / Dobrodružný
Země: USA
Délka: 125 minut
Rok: 2013




Hostitel je momentálně jeden z nejprohranějších filmů. Všichni ho chválí a já neměla nejmenší důvod se na něj nepodívat. Navíc když ho napsala autorka Twilight.

Ze začátku mi to připadalo tak nějak ohrané, ani nevím proč. A ano, je mi jasné, že mě za tuto větu zabijete. Ale nakonec jsem se filmu nemohla nabažit.

Zemi kontrolují mimozemšťané. Duše mají kontrolu nad myslí člověka a prožívají život v jejich tělech. Melanieí mezi zbývající lidi. Zamiluje do kluka jménem Jared. Ale Melanie je zajata a její tělo si bere Duše jménem Poutnice. Poutnice zavalena vzpomínkami. Nakonec se stane to, co je naprosto nepochopitelné. Poutnice se rozhodně Melanii pomoci.
 
 
Trojúhelník je klasika. Tohle je doba, kdy ho najdeme skoro všude. Ale tohle bylo jiné. Bylo to dvě duše v jednom těle a ne jedna dívka co se neumí rozhodnout. Prostě to bylo originální provedení klasiky, když to tak řeknu.

Nejvíc nadšená jsem ale byla ze závěru. Přála jsem si, aby to skončilo tak, ale pořád jsem si říkala, že chci, aby to skončilo tak, ale je to blbost, takhle to přece skončit nemůže. Ale skončilo. Přesně tak, jak jsem chtěla.

Já osobně jsem fanouškem Vandy a Iana. Nevím proč, ale prostě se mi ti dva hrozně líbí. Je to dokonalý pár.

Nakonec chci říct, že Hostitel je vážně DOKONALÝ film. Některé scény jsem si prohlídla už minimálně dvacetkrát. Pokud jste Hostitele ještě neviděli, mám na váš jen jednu otázku. Na co ještě čekáte?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)