25. 8. 2015

The Vampire Diaries

Český název: Upíří deníky
Původní název: The vampire diaries
Žánr: Drama/Romantika/Fantasy
Země: USA
Délka: 44 minut
Rok: 2009 - ?



 
Openning je jednoduchý strohý obyčejný…ale k The vampire diaries se perfektně hodí. Neumím si představit, že by byl jiný. Občas to doplňují takové krátké intra (teď si tedy nejsem jistá, jestli se to tak jmenuje, ale snad ano) a já přímo miluji intro ze čtvrté série.



Dva bratři - upíři Stefan a Damon - kteří se nenávidí, kdysi milovaly jednu dívku. Teď přijíždí do Mystic Falls, kde žije Elena, která je její přesnou kopií. Je možné, aby se do ní nezamilovaly? Mystic Falls bývalo město, kde se nic nedělo. Jenže jakmile se do města přistěhovali tyhle dva upíři, začalo se tam dít hodně nemožných věcí.

Trailer tedy upoutávka na první sérii, když jí dávali na Cinemě, protože originální jsem bohužel nenašla.


Jestli tu nejste poprvé, víte, jak jsem The Vampire Diaries posedlá. A pokud jste tu poprvé, určitě vám to rychle došlo. Ano jsem blázen do Upířích deníků a je to vlastně první seriál, který jsem sledovala bez dabingu. A i když ho vážně miluji, měl skončit čtvrtou sérií. Ale neskončil a co se týká páté série, tak už to je jeden velký zmatek. Dívat se na to nepřestanu už jen z toho důvodu, že jsem to jednou rozkoukala. Ale nedivím se, že se na to čím dál tím víc lidí přestává dívat, protože už je to opravdu hodně přeplácané, hodně přetahované a už to není ono.

Ohodnotit tento seriál objektivně je pro mě dost těžké. Ale pokusím se o to. Od začátku v tomto seriálu byly nesrovnalosti, ale s trochou fantazie si člověk může domyslet řešení, které dává smysl. Ale poslední dobou už se to tam opravdu všechno míchá dohromady. První čtyři série bych celkově ohodnotila čtyřmi hvězdičkami, ale co se týká páté, tak si vůbec nejsem jistá. Asi dvě a půl. Nějaký takový průměr je tedy tři hvězdičky a seriál na mě působí jako lehce nadprůměrný. Ale kdyby to skončilo čtvrtou sérií, opravdu by to bylo lepší. Takhle bude seriál upadat. Popravdě se docela děsím toho, jak to bude vypadat dál.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)