18. 10. 2018

S šéfem se přece nespí


Reese si vyšla na rande. Bohužel pro ni se její společník ukázal jako velice nudný a nezajímavý člověk. A tak není divu, že se ze schůzky snažila vykroutit. Když volala své kamarádce, aby ji vysvobodila, začal neznámý cizinec její chování zpochybňovat. Ovšem po návratu ke stolu to byl právě on, kdo jí pomocí smyšlených historek zachránil před opravdu strašným večerem.

Reese si myslela, že už okouzlujícího Chase neuvidí, ale náhoda tomu chtěla, že ho potkala znovu. A pak se z něj najednou stal její šéf. Šéf, ke kterému ji to neskutečně přitahuje a který to jen a jen podporuje. Ale je to přeci její šéf, kdyby si s ním něco začala určitě by to nedopadlo dobře. Nebo ano?

Erotické romány jsou asi nejrizikovějším žánrem v literatuře. Přijde mi totiž, že mnoho autorů, a vlastně i čtenářů, nevidí rozdíl mezi tímto žánrem a placenými programy pro dospělé. Což je smutné a díky tomu musím být ve vybírání erotické literatury opravdu opatrná.

Ovšem u Vi Keeland jsem si byla jistá, že to dopadne dobře. O tom jsem se ujistila už v knize Alfa samec, což je první autorčina kniha, která v Česku vyšla. Díky němu jsem si autorčino psaní zamilovala, a tak jsem nad Šéfem ani nezaváhala. Vlastně jsem se ho nemohla dočkat.

Šéf je psán stejným způsobem jako Alfa samec. Autorka použila ich-formu a pohledy hlavních dvou hrdinů – Reese a Chasee – se střídají. I když je pravdou, že většina kapitol je z pohledu Reese. Což mi nijak nevadí, ale opravdu by se mi líbilo, kdyby dostal Chase více prostoru k vyjádření svých nejniternějších myšlenek.

Čtení Šéfa jsem si opravdu skvěle užila a velký podíl na tom má právě autorčin styl psaní. Píše neuvěřitelně lehce, nesnaží se nic uspěchat ani na něco tlačit. Zároveň se však nesnaží příběh příliš protahovat ani ho přesytit lacinými scénami.

Velkým plusem Šéfa je to, že je kniha neuvěřitelně úsměvná. Všechny scény, kromě těch milostných, mezi hlavními hrdiny jsou tak úsměvné, že jsem během čtení měla celou dobu úsměv na rtech. U téhle knihy to ani jinak nešlo.

Není třeba být géniem, aby člověk uhodl, jak tahle kniha skončí. Vlastně jsem ještě nenarazila na erotický román, u kterého by to nebylo jasné od začátku. Ale to k tomuhle žánru prostě patří. Nejde tu o začátek ani konec, ale o to všechno mezi tím. Navíc se v knize najde mnoho vedlejších linií, které jsou jedinečné a díky tomu je takový i příběh.

Předvídatelnost mi rozhodně nezabránila v tom, abych si knihu užila naplno. Příběh je nádherný, plný jiskření a flirtování, které je na těchto knihách vždycky nejlepší. A díky tomu jsem ji přečetla doslova jedním dechem. Měla jsem v plánu přečíst si jen několik desítek stran, ale kniha mě pohltila. Ani jsem si to nestačilo pořádně uvědomit a najednou jsem byla na poslední stránce a bylo mi líto, že příběh Reese a Chase už končí.

Všem fanouškům tohoto žánru můžu knihu Šéf jedině doporučit. Pokud jste už měli tu čest s autorčinou předchozí knihou Alfa samec, tak určitě víte, že Vi Keeland se v tom, co dělá opravdu vyzná. A já vím prozradím, že ačkoliv se to nezdá možné, je Šéf ještě mnohem lepší. Pro tuhle autorku je pětihvězdičkové hodnocení opravdu málo.

Recenze byla napsána pro Databázi knih.
Za poskytnutí knihy k recenzi děkuji nakladatelství Euromedia.

3 komentáře:

  1. Vypadá zajímavě, ale asi po ni nesáhnu.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to vypadá vážně skvěle :) Mám ráda romantiku a úsměvné knihy, takže se po ní ráda podívám :)

    OdpovědětVymazat
  3. První, co mě napadlo při pohledu na obálku, byla otázka "To je Enrique?" :o
    Jinak knížka vypadá skvěle, snad se k ní někdy dostanu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)