16. 9. 2018

Další příběh bohyně ze salonu d´Amour



Angelika před šesti měsíci chytla svatební kytici a od té doby se nemůže dočkat své vlastní svatby. Ale nebyla by to Angelika, aby neměla své pochybnosti. Jak má poznat, že je muž ten pravý? Jak má poznat, že je Magnus tím pravým?

Angeličin život se zkomplikuje ještě víc, když získá novou spolubydlící. Magnusovu matku Judith. Netřeba říkat, že takové spolubydlení si Angelika opravdu nepředstavovala a je to opravdu o nervy. Ale nebyla by to Angelika, aby se s tím nepokusila prokousat s grácií.

Tohle všechno je však pouhá prkotina oproti Folke, která Angelice vstoupí do života. Tato dívenka je závažně nemocná, ale Angelika chce udělat všechno pro to, aby jí pomohla. Ale je to asi nejtěžší v jejím životě, protože jak pomoci někomu, komu možná pomoci ani nelze?


Po přečtení prvního dílu jsem si nebyla úplně jistá, jestli si přečtu i druhý. Příběh se mi sice líbil, ale autorčin styl psaní mi bohužel tak úplně nesedl. Ale nakonec mi to nedalo. Chtěla jsem vědět, jak bude Angeličin příběh pokračovat a nudnější styl psaní mě nemohl zastavit.

Stejně jako v případě první knihy je i tentokrát příběh psán v ich formě z pohledu hlavní hrdinky, Angeliky. Pořád si stojím za to, že je to v případě této série ta nejlepší volba. Čtenář se tak může do hrdinky vcítit, ztotožnit se s ní, a především ji lépe pochopit díky jejím myšlenkám, které by se jinak nedozvěděl.

Musím uznat, že tentokrát nebyl styl psaní zas až tak nudný. Sice jsem stále měla menší problémy se do knihy začíst, ale ne tolik jako v předchozím díle. Je to trochu více čtivější, ale pořád je to ten samý styl psaní, který pro mě není tak úplně ideální. Je takový strohý, suchý.

Ovšem příběh je opravdu skvělý. Vlastně bych řekla, že je kniha ještě lepší než první díl. Všechno je takové zajímavější a vážnější. První díl byl v podstatě jen o vztazích. O hodně vztazích. To je tady i tentokrát, ale je tu i mnoho dalších témat, mnohem závaznějších témat. Kniha je mnohem všestrannější a díky tomu je podle mě i mnohem lepší, než první díl.

Jsem ráda, že jsem se nakonec rozhodla dát této sérii ještě šanci a pokračovat v ní. Sice je tu pořád ještě dost much, především co se stylu psaní týče, ale už je to mnohem lepší a děj je opravdu skvělý. S čistým svědomím můžu říct, že jsem si příběh opravdu užila.

Pokud se vám líbila Bohyně ze salonu d´Amour, tak jsem si jistá, že se vám zalíbí i Příšerné tchyně. Je to opravdu mnohem lepší než první díl a jsem si jistá, že vás to vezme za srdce. Je tu totiž stejná dávka romantiky jako v prvním díle, ale zároveň je tu toho opravdu mnohem víc a kniha je tak komplexnější. Rozhodně doporučuji.

Za poskytnutí knihy k recenzi děkuji nakladatelství Omega. Příšerné tchyně můžete zakoupit na stránce nakladatelství Omega nebo na e-shopu knihkupectví Knihy Dobrovský.

3 komentáře:

  1. Pěkná recenze :) já knihu dneska dočetla a líbila se mi moc. Je pravda, že tenhle díl je oproti minulému všestranější, ale zas chybí "detektivní" zápletka. :)) Měl by vyjít i třetí díl, tak uvidíme jesti si udrží stejně vysokou laťku. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Nečtla jsem, ale vypadá zajímavě.
    Super recenze.

    OdpovědětVymazat
  3. První díl mi nejspíš utekl, jelikož mi tato kniha vůbec nic neříká. Ale název je docela poutavý a i když jsem romantička tak romantické knihy nemusím. =D No ale hlavně že tobě se kniha zalíbila a byla o něco lepší než první díl. =)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)