25. 2. 2016

How I Read TAG

Tentokrát kratší TAG, který jsem našla ZDE.



Jak přicházíš na nové knihy ke čtení?
Různě. Někdy najdu nápady na blozích buď v recenzích nebo ve článkách vyjde příští měsíc. Jindy na ní narazím přímo na stránkách nakladatelství či ji zahlédnu v knihkupectví. A někdy ji prostě jen tak objevím v knihovně.

Jak jsi začala číst?
Na tom nebylo nic těžkého. Naučila jsem se rozeznávat písmenka, vzala jsem si knížku, otočila na první stránku a začala číst. Měly by jste to zkusit :D


Jak se mění tvůj vkus na knihy?
Řekla bych, že čtu pořád to samé, co jsem četla třeba před pěti lety. Ale i když si vybírám knihy se stejnou tématikou, vybírám si teď knihy, které jsou mnohem kvalitnější. Aspoň myslím.

Jak často nakupuješ knihy?
Jsem člověk, který nerad utrácí peníze za něco, co se mu ani nemusí líbit. Proto nakupuji knihy hlavně v době, když jsou nějaké velké slevy, takže hlavně před Vánoci.

Jak jsi začala psát recenze?
Teď jsem se nad touhle otázkou zamyslela a vůbec nic jsem nevymyslela. Je to už hodně dávno a na žádný konkrétní důvod si nevzpomínám. Asi jsem jen viděla, že někteří blogeři recenzují knihy, které přečtou a já jsem čtení milovala, tak jsem to taky zkusila.


Jak reaguješ na špatný konec v knize?
Dost blbě. Většinou mám chuť autora či autorku najít a vlastnoručně ji uškrtit. Ještě štěstí, že jsou letenky tak drahé a já nemám ráda létání. Ne že bych tedy někdy letěla.

Jak často se díváš na poslední stranu knihy?
Vždycky, ale spíš z toho důvodu, že mě zajímá kolik má kniha stran a kapitol. Jinak si konec nečtu. Aspoň pokud se nejedná o knihu u které bych přemýšlela, jestli má vůbec nějakou cenu ji číst.



12 komentářů:

  1. Blogy a recenzie sú super možnosť ako získať tipy na dobré knihy :-) A s tým začiatkom čítania si to skvele vystihla :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A taky dobrý způsob, jak neustále prodlužovat můj imaginární seznam knih, které chci přečíst :D

      Vymazat
  2. Jo, já se taky z tohoto důvodu dívám na konec knihy. :) Nebo na stránku, kde končí určitá kapitola - pokud jsem třeba ve vlaku, tak abych si to nějak rozvrhla a tak. :)
    A na ten začátek čtení jsi odpověděla skvěle. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na konec kapitoly se také občas dívám, buď když se nudím nebo někam spěchám :D
      Díky :D

      Vymazat
  3. Dobrý tag. =) Nesnášim když se někdo dívá na konec, jako že si fakt přečte jak to skončí, to pak přeci vůbec knihu nemusí číst =D
    Ale jo, taky občas kouknu kolik má kniha stran ale konec si nečtu. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to většinou nečtu, ale když jsem třeba na sté stránce a nejsem si jsitá, jestl ito má vůbec cenu číst, tak se mrknu... no a většinou zhodnotím, že nemá cenu ji číst :D

      Vymazat
  4. Velmi zajímavý Tag, už třetí na téma knihy tento týden. Knihy též se snažím kupovat se slevou, ale když není a já si jí chci přečíst co nejdříve, tak si jí koupím i za plnou, pokud mám ušetřeno. Na konce také nekoukám, pak by se mohlo stát, že knihu nedočtu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si je většinou nekupuji z toho důvodu, že nevím, jestli se mi budou líbit a tak bych do nich akorát zbytečně vložila peníze...

      Vymazat
  5. Moc pěkný tag :) Taky jsem tudle přemýšlela, proč jsem začala psát recenze a nic zvláštního tomu nepředcházelo. Ale dnes díky recenzím a obecně díky tomu, že jsem se víc ponořila do internetového knihomolského světa si mnohem víc všímám zajímavých knih :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já vlastně taky :D Před pár lety jsem si všímala nových knih jen v knihovně. Hledání zajímavých knih na internetu přišlo až s blogem...

      Vymazat
  6. Druhá odpoveď mě vážně pobavila :D S většinou jsme na tom kupodivu stejně :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za krásný komentář :)