Pages

Young & Hungry

Český název: -----
Původní název: Young & Hungry
Žánr: Komedie
Země: USA
Délka: 22 minut
Rok: 2014 - ?





Seriál má dva openingy, pro každou sérii jeden. U prvního se nedá říct, že se mi líbí nebo nelíbí. Spíše je to takový opening ve stylu neurazí, nenadchne. Opening druhé série se mi docela líbí, ale řekla bych, že mohl být mnohem lepší, než je.



Gabi se uchází o práci u mladého milionáře Joshe. Proti ní jde plno známých kuchařů, ale nakonec tu práci získá. A jedna dívka, která je skoro bez peněz, nadělá v Joshově životě pořádný nepořádek.


Když o tom zpětně přemýšlím, nemám ponětí, proč jsem se na Young & Hungry začala vůbec dívat. To, že hlavní hrdinkou Gabi hraje Emily Osment mi došlo až po zhlédnutí prvního dílu, takže tím to nebylo. Avšak už to by byl pro mě důvod, proč se na seriál začít dívat.

Young & Hungry se mi opravdu moc líbil. První série má jen deset dílů po dvaceti minutách, takže sledováním ani nestrávíte mnoho času a skvěle se u toho pobavíte. Já jsem se u některých dílů nemohla vůbec přestat smát. A jelikož smích prodlužuje život, je to dobrá volba.

Akorát mi vadil konec první série. Ten díl měl naběhnuto na perfektní konec a pak to scénáristé museli zkazit. Proto jsem ráda, že momentálně běží druhá série. Snad to v ní scénáristé napraví a Young & Hungry bude mít takový konec, jaký si zaslouží.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)