3. 9. 2015

Celoroční literární soutěž u Terky poprvé


V poslední době tu kromě klasických recenzí byly třeba recenze na kuchařky nebo na učebnice. Tentokrát vám přináším extra speciální recenzi a to je recenze na Celoroční soutěž Terky Mikulové.

První ročník této soutěže začal minulý rok v únoru a skončí tento rok v lednu. Pokud jste na můj blog v minulém roce zavítali více než jednou, víte, že jsem se této soutěže zúčastnila a vynechala asi jen jedno kolo. Ale to předbíhám, asi bych vám nejdřív měla říct, o co vlastně jde.

Na každý měsíc je zvoleno téma. Témata si většinou odhlašujeme v anketě a můžeme je i navrhnout. Na dané téma by se měla napsat povídka, drabble nebo dokonce může být i úvaha. Též můžete měsíc vynechat, pokud nemáte nápad nebo čas. Po té je hodnocení. Všechny práce zhodnotí Terka, ale také dá pod hodnocení anketu, kde můžete hlasovat pro svého oblíbence.

A jak se mi celá soutěž líbila? Byla skvělá. Líbila se mi i většina témat. Byla dost obecná na to, aby si mohl zadání člověk přizpůsobit k svoji představě. Jak už jsem zmínila, témata si odhlasujeme samy a někomu to asi vyhovuje, ale mě moc ne. Byla bych radši, kdyby Terka dala témata podle sebe, abychom to nečekali. Ale tohle je opravdu věc názoru, není špatné ani jedno ani druhé.

Je jedna věc, která mi opravdu lezla na nervy. A to je ta, že jsme čekali třeba půl roku na vyhodnocení. Mělo by to být hodnocení z minulého měsíce a pak hned zadání na nový měsíc. Chápu, že tady se třeba i čeká na někoho, který po domluvě zveřejní povídku o den, dva později, protože to dotyční psal třeba o dovolené, kde neměl počítač. Ale i tak by to mělo být aspoň v tom měsíci.

Je pravda, že Terka minulý rok maturovala a pak si zvykala na vysokou, takže to na jednu stranu chápu, ale na tu druhou mi to opravdu dost cuchá nervy. Ale jsem si jistá, že v dalším ročníku to Terka napraví.

První ročník byl spíše jen tak pro radost, zjistit, jak dobře umíme psát a Terka bude rozesílat nějaké upomínky na její soutěž. Každopádně druhý ročník začne v únoru, a jelikož Terka nezveřejnila přihlášku, nevím, jak přesně to bude vypadat, ale myslím, že hodně podobně a tentokrát by asi měli být i ceny. Takže ať už jste se účastnili nebo neúčastnili prvního ročníku, určitě se zúčastněte druhého. Když už nic jiného, donutí vás to každý měsíc napsat povídku… nebo se o to aspoň pokusit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)