24. 8. 2015

CULT

Český název: CULT
Původní název: CULT
Žánr: Drama/Krimi/Mysteriozní
Země: USA
Délka: 45 minut
Rok: 2013





Existuje seriál s názvem Cult. Nate (James Pizzinato) ho sleduje. Stejně jako spousta dalších lidí v něm hledá tajné zprávy, které svědčí o tom, že CULT není jen seriál. Jednoho dne se o tom snaží přesvědčit svého bratra Jeffa (Matthew Davis), ale ten mu samozřejmě nevěří. Chvíli po tom Nate zmizí. Policii to nezajímá a tak se Jeff spolu se Skye (Jessica Lucas), což je asistentka produkce seriálu CULT, snaží v seriálu najít stopu, kde by mohl, Nate být.
 

Na seriál jsem se začala dívat díky tomu, že v hlavní roli byl Matthew Davis. Zezačátku mi to nepřišlo zrovna moc zajímavé, ale asi po dvou dílech jsem tomu přišla na chuť. Bylo to napínavé a zajímavé. Opředené tajemnem. Prostě jsem si k tomu našla cestu, i když zde nebyly žádné nadpřirozené prvky.

Jeffa jsem si hrozně oblíbila. Nejen proto, že ho hrál Matthew Davis, ale byl mi od začátku sympatický. Líbilo se mi, že když se rozhodl, že zachrání svého bratra, tak zatím šel nehledě na to, že by ho to mohlo stát život.

Skye jsem měla ráda taky hned od začátku. Chtěla najít svého otce, který se díky seriálu CULT ztratil. Ale když byla v slepé uličce, tak pomáhala Jeffovi najít Natea, který byl pro ni vlastně cizí, a ona přesto kvůli němu riskovala svůj vlastní život.

Upřímně nechápu, proč se to většině lidí nelíbilo. Seriál měl v první sérii opravdu malou sledovanost, a tudíž se druhá série nekonala. Což je mi opravdu líto, protože mě CULT vážně bavil. Navíc to končilo ještě tajemněji.

Pokud máte rádi záhadné detektivky, tak bych vám doporučila shlédnout tento seriál. Na druhou stranu, ale bohužel není druhá série a jak už jsem řekla, tak je to dost neukončené. A pro lidi, jako jsem třeba já, které nesnášejí otevřené konce, by to asi nebylo zrovna dobré.

Při sledování tohoto seriálu mě napadla jedna věc. Co když opravdu existuje nějaký seriál jako je CULT? Seriál, který se prolíná se skutečným životem a hodně ho ovlivňuje? Co myslíte, je to možné?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za krásný komentář :)